ADT370147_BLPSONDA LAMBDA TOYOTA
8646560200
Mag. główny0
0
ADT370128_BLPSONDA LAMBDA TOYOTA
8646560200
Mag. główny0
0
ADT37042_BLPSONDA LAMBDA TOYOTA
8646560200
Mag. główny0
0
0258986606_BOSSONDA LAMBDA LEXUS TOYOTA
8646560200
Mag. główny0
0
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 565 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986602 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
09SKV011_SKVSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 392 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV909_SKVSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV913_SKVSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV583_SKVSONDA LAMBDA CITROEN DAIHATSU LEXUS PEUGEOT
OZA669EE29
Mag. główny0
0
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 410 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
70-76-0016_VEMSONDA LAMBDA DAIHATSU
8946506060
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kolor wtyczki | szary |
dla numeru OE | 89465 0D040 |
Długość [mm] | 580 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |