ADV187005C_BLPSONDA LAMBDA VW
GOLF PLUS (5M1, 521) 2005.01-> 2013.12
Mag. główny0
09SKV672_SKVSONDA LAMBDA AUDI SEAT SKODA VW
AUDI SEAT SKODA VW ; OZA510-AU9
Mag. główny0
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 681 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV909_SKVSONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
Mag. główny0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
100218_FEBSONDA LAMBDA SKODA
OCTAVIA II Combi (1Z5) 1.6 LPG 2004.02->2013.06
Mag. główny0
100219_FEBSONDA LAMBDA SKODA
ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 2007.03->2015.05
Mag. główny0
175848_FEBSONDA LAMBDA VW AUDI
Mag. główny0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 520 |
Ciężar [kg] | 0,100 |
09SKV712_SKVSONDA LAMBDA AUDI SEAT SKODA VW
Mag. główny0
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 595 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
10-76-0070_VEMSONDA LAMBDA SKODA
FABIA Combi (6Y5) 1.4 16V 2000.04->2007.12
Mag. główny0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
dla numeru OE | 036 906 262 AA |
Kolor wtyczki | brązowy |
Długość [mm] | 520 |
Liczba zestyków | 4 |
Liczba połączeń | 4 |
Kolor obudowy | brązowy |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |