1986A00624_BOSALTERNATOR SEAT SKODA VW
110A, 1.2 TDI
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 39,6 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 61 |
Długość [mm] | 193 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1986A01071_BOSALTERNATOR 12V SKODA VW
110A , SKODA Fabia 1.4 i/1.6, VW Jetta 1.6, Polo 1.4/1.4 i/ Polo 1.6
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 30 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49,5 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 61 |
Długość [mm] | 166 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1986A01086_BOSALTERNATOR
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 61 |
Długość [mm] | 166 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1986A01090_BOSALTERNATOR 12V
110A Fiat Ducato 2.3 JTD, Iveco Daily IV 2.3 TD, Daily V 2.3 JTD
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 41 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 7 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 61 |
Długość [mm] | 182 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1986A01188_BOSALTERNATOR OPEL
110A, Astra H 1.7 CDTI, Combo C 1.7 CDTi 16V , Corsa C 1.7 CDTI, Meriva A 1.7 CDTIi
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | zawiera pompę próżniową |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 35,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 60 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 127 |
Długość [mm] | 236 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1986A01378_BOSALTERNATOR FIAT
110A, DUCATO (250_) 2.3 D Multijet
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 40,9 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 7 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 61 |
Długość [mm] | 183 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1986A01453_BOSALTERNATOR VAG
110A, 1.2 TSI
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Długość [mm] | 184 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1986A01514_BOSALTERNATOR VAG
110A, A2 (8Z0) 1.6 FSI, ALTEA/ALTEA XL, IBIZA IV, LEON (1P1), TOLEDO III 1.4, OCTAVIA II 1.4, GOLF V/VI 1.4
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 39,6 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 61 |
Długość [mm] | 187 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
A0039_ASPALTERNATOR AS-PL
Mag. główny0
0
A3508(VALEO)_ASPALTERNATOR 12V VAG
110A, A1 1.2 TFSI (8X), A3 1.2 TFSI (8P), Altea 1.2 TSI/Altea XL 1.2 TSI (5P), Ibiza IV 1.2 TSI (6J), Ibiza V 1.2 TSI (6J, 6P), Leon II 1.2 TSI (1P), Toledo IV 1.2 TSI (KG), Fabia II 1.2 TSI (5J), Octavia II 1.2 TSI (1Z), Praktik 1.2 TSI (5J), Rapid 1.2 T
Mag. główny0
0
0986045310_BOSALTERNATOR, kaucja: 123,00zł
AUDI, SEAT, SKODA, VW
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0986048301_BOSALTERNATOR 12V, kaucja: 492,00zł
110A Astra H 1.7 CDTI, Combo C 1.7 CDTi 16V , Corsa C 1.7 CDTI, Meriva A 1.7 CDTIi
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | zawiera pompę próżniową |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 35 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 60 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | PL127 |
Długość [mm] | 232 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0986082320_BOSALTERNATOR, kaucja: 246,00zł
FIAT, IVECO
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 41 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 7 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Zacisk | B+(M8),L,DFM |
ID wykonania wtyczki | PL61 |
Długość [mm] | 182 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0986084930_BOSALTERNATOR, kaucja: 123,00zł
SEAT, SKODA, VW
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 39,6 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 61 |
Długość [mm] | 193 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0986085960_BOSALTERNATOR, kaucja: 123,00zł
FIAT, IVECO
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 61 |
Długość [mm] | 166 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0986086010_BOSALTERNATOR, kaucja: 123,00zł
SKODA, VW
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 30 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49,5 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 61 |
Długość [mm] | 166 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0986086070_BOSALTERNATOR, kaucja: 123,00zł
FIAT
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 40,9 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 7 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 61 |
Długość [mm] | 183 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0986086330_BOSALTERNATOR, kaucja: 123,00zł
AUDI, SEAT, SKODA, VW
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 30,1 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49,3 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 61 |
Długość [mm] | 184 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
F000BL06C0_BOSALTERNATOR 12V SKODA VW
110A , SKODA Fabia 1.4 i 08.2010 - Fabia 1.6 i 09.2011 - Jetta 1.6 03.2013 - 10.2014 Jetta 1.6 03.2014 - 10.2014 Jetta 1.6 10.2014 - Polo 1.4 05.2009 - Polo 1.4 i Hatchback 01.2001 - 07.2008 Polo 1.4 i Hatchback 08.2010 - Polo 1.4 Sedan 12.2010 - Polo 1.6
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
8EL 015 630-501_HELALTERNATOR 12V VAG
110A, A1 1.2 TFSI (8X), A3 1.2 TFSI (8P), Altea 1.2 TSI/Altea XL 1.2 TSI (5P), Ibiza IV 1.2 TSI (6J), Ibiza V 1.2 TSI (6J, 6P), Leon II 1.2 TSI (1P), Toledo IV 1.2 TSI (KG), Fabia II 1.2 TSI (5J), Octavia II 1.2 TSI (1Z), Praktik 1.2 TSI (5J), Rapid 1.2 T
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
2506107_HITALTERNATOR 12V NISSAN
110A Astra H 1.7 CDTI, Combo C 1.7 CDTi 16V , Corsa C 1.7 CDTI, Meriva A 1.7 CDTIi -
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj alternatora | zawiera pompę próżniową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 60 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
LRA02360_LCEALTERNATOR 12V SEAT VW, kaucja: 418,20zł
110A, Altea 1.4 (5P), Ibiza IV 1.4/1.4 ST (6J), Leon II 1.4 (1P), Toledo III 1.4 16V (5P), Octavia II 1.4 (1Z), Caddy III 1.4 (2K), Golf V 1.4 (1K), Golf V Plus 1.4 (5M), Golf VI 1.4 (5K), Golf VI 2.0 TDI (517), Polo 1.4 (6R)
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 12 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | L-DFM |
ID wykonania wtyczki | 0121 |
Średnica otworu 1 [mm] | 8 |
Ciężar netto [kg] | 5,62 |
LRA03127_LCEALTERNATOR 12V OPEL, kaucja: 123,00zł
110A Astra H 1.7 CDTI, Combo C 1.7 CDTi 16V , Corsa C 1.7 CDTI, Meriva A 1.7 CDTI
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Rodzaj alternatora | zawiera pompę próżniową |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 60 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 |
Zacisk | L-F |
ID wykonania wtyczki | 0111 |
Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
Ciężar netto [kg] | 7,1 |
LRA03138_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 442,80zł
110A Astra H 1.7 CDTI
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Rodzaj alternatora | zawiera pompę próżniową |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Ø koła pasowego [mm] | 60 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | L-F |
ID wykonania wtyczki | 0111 |
Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
Ciężar netto [kg] | 7,2 |
LRA03314_LCEALTERNATOR 12V VAG, kaucja: 24,60zł
110A, A1 1.2 TFSI (8X), A3 1.2 TFSI (8P), Altea 1.2 TSI/Altea XL 1.2 TSI (5P), Ibiza IV 1.2 TSI (6J), Ibiza V 1.2 TSI (6J, 6P), Leon II 1.2 TSI (1P), Toledo IV 1.2 TSI (KG), Fabia II 1.2 TSI (5J), Octavia II 1.2 TSI (1Z), Praktik 1.2 TSI (5J), Rapid 1.2 T
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | L-DFM |
ID wykonania wtyczki | 0121 |
Średnica otworu 1 [mm] | 8 |
Ciężar netto [kg] | 5,6 |
LRA03560_LCEALTERNATOR 12V CITROEN FIAT PEUGEOT, kaucja: 307,50zł
110A, Jumper III 3.0 Hdi (250), Ducato 3.0 JTD (250), Boxer 3.0 HDi (250 251)
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | L-DFM |
ID wykonania wtyczki | 0121 |
Średnica otworu 1 [mm] | 11 |
Ciężar netto [kg] | 5,67 |
LRA03564_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 301,35zł
110A Fiat Ducato 2.3 JTD, Iveco Daily IV 2.3 TD, Daily V 2.3 JTD
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Liczba żeber | 7 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | L-DFM |
ID wykonania wtyczki | 0121 |
Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
Ciężar netto [kg] | 5,68 |
26041_QAPALTERNATOR 12V, kaucja: 57,81zł
110A, VAG
Mag. główny0
0
439733_VALALTERNATOR CITROEN FIAT PEUGEOT
110A, A1 1.2 TFSI (8X), A3 1.2 TFSI (8P), Altea 1.2 TSI/Altea XL 1.2 TSI (5P), Ibiza IV 1.2 TSI (6J), Ibiza V 1.2 TSI (6J, 6P), Leon II 1.2 TSI (1P), Toledo IV 1.2 TSI (KG), Fabia II 1.2 TSI (5J), Octavia II 1.2 TSI (1Z), Praktik 1.2 TSI (5J), Rapid 1.2 T
Mag. główny0
0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
Pozycja / stopień | R 90 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 51 |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 6,17 |
443390_VALALTERNATOR FIAT IVECO
110A, DUCATO (250_, 290_) 3.0 D Multijet, DAILY IV
Mag. główny0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | B+ / L / Dfm |
Ciężar [kg] | 5,5 |
444273_VALALTERNATOR FIAT IVECO
110A, Jumper III 3.0 Hdi (250), Ducato 3.0 JTD (250), Boxer 3.0 HDi (250 251)
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | B+ / L / Dfm |
Ciężar [kg] | 5,51 |
40-13-42042_VEMALTERNATOR OPEL
Astra H,
Mag. główny0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 60 |
Nowa część |