08944_FEBGUMA STABILIZATORA / OBEJMA
W124, W202
101707_FEBZESTAW NAPRAWCZY STABILIZATORA MERCEDES
SLK (R170) 200 Kompressor (170.444) 1996.04->2004.04
Mag. główny0
00| Średnica wewnętrzna [mm] | 18 |
| Materiał | Guma |
| Materiał | Guma z wkładem tekstylnym |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,282 |
14942_FEBGUMA STABILIZATORA / OBEJMA
/PRZÓD ZEW./ W124 W210
Mag. główny2
00| Średnica wewnętrzna [mm] | 18 |
| Materiał | Guma |
| Materiał | Guma z wkładem tekstylnym |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
17473_FEBGUMA STABILIZATORA / OBEJMA
W202
Mag. główny2
00| Średnica wewnętrzna [mm] | 23 |
| Materiał | Guma |
| Materiał | Guma z wkładem tekstylnym |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Ciężar [kg] | 0,044 |
18102_FEBZESTAW NAPRAWCZY STABILIZATORA DB
Mercedes
Mag. główny0
00| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 18 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 23 |
| Ciężar [kg] | 0,221 |
| uwzględnić informację serwisową |
10 10 1707_SWGZESTAW ŁOŻYSK, STABILIZATOR
Mag. główny0
| Średnica wewnętrzna [mm] | 18 |
| Materiał | Guma |
| Materiał | Guma z wkładem tekstylnym |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,282 |
10 61 0053_SWGZESTAW NAPRAWCZY, ZAWIESZENIE STABILIZATORA
Mag. główny0
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 18 |
| Ciężar [kg] | 0,221 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 23 |
| uwzględnić informację serwisową |
400 442_HPGUMA STABILIZATORA / OBEJMA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Rodzaj łożyskowania | Poduszka gumowa |
| Zamiana tylko w parach | |
| Liczba na oś | 2 |
401 294_HPGUMA STABILIZATORA / OBEJMA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Rodzaj łożyskowania | Poduszka gumowa |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 23 |
| Zamiana tylko w parach | |
| Liczba na oś | 2 |