0250404001_BOSŚWIECA ŻAROWA 230 (!)
230
Mag. główny>5
0
0
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa żarnikowa |
Napięcie [V] | 5 |
Długość [mm] | 114 |
Wymiar gwintu | M 8 x 1,0 |
Zbieśność stożka | 123 |
Rozmiar klucza | 8 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 6 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 8 |
Technika połączeń | PIN |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
KP034_KAMŚWIECA ŻAROWA CITROEN
(DŁ. 113.9 mm, GWINT: M8x1, NAPIĘCIE: 5V) CITROEN BERLINGO 10-, C3 09-, C4 09-, C5 III 10-, C8 06-, DS3 09-15, DS4 11-15, DS5 11-15, JUMPY 07-, FORD B-MAX 12-, C-MAX II 10-, FIESTA VI 10, FOCUS III 10-, GALAXY 07-15, KUGA I 08-12, KUGA II 13-, MONDEO IV 0
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 5 |
Średnica [mm] | 4 |
Długość [mm] | 113 |
Rozmiar klucza | 8 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Głębokość zabudowy [mm] | 27 |
FT82743_FASŚWIECA ŻAROWA CITROEN BERLINGO 08> 1.6 HDI
5960E6
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 5 |
Wymiar gwintu | M8x1.0 |
Technika połączeń | PIN |
Rozmiar klucza | 8mm |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
D-POWER 58_NGKŚWIECA ŻAROWA Y8001AS D-POWER 58
5960E6
Mag. główny0
0
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 5,0 |
Opór [Ohm] | 0,4 |
Długość całkowita [mm] | 112 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28,0 |
Wymiar gwintu | M8 x 1,0 |
Rozmiar klucza | 8 mm |
Technika połączeń | PIN |
15E9029-OYO_OYOŚWIECA ŻAROWA CITROEN PEUGEOT FORD VOLVO
Napięcie [V]:5,0, Rodzaj połączenia:PIN, Wymiar gwintu:M8 x 1,0, Rezystancja [Ohm]:0,4, Długość całkowita [mm]:114,4,Rodzaj połączenia:PIN,
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 5,0 |
Technika połączeń | PIN |
Wymiar gwintu | M8 x 1,0 |
Opór [Ohm] | 0,4 |
Długość całkowita [mm] | 114,4 |
Rozmiar klucza | 8 mm |
99-14-0089_VEMŚWIECA ŻAROWA FORD
GALAXY (WA6) 2.0 TDCi 2006.05->2015.06
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 4,4 |
Technika połączeń | PIN |
Długość [mm] | 114 |
Wymiar gwintu | M8x1 |
Moment dokręcenia [Nm] | 10 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |