A210159_DECFILTR OLEJU
Mag. główny0
0| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 67 |
| Wymiar gwintu | M20X1.5 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 68 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 63 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 56 |
OC196_KNEFILTR OLEJU FORD MAZDA
W610/82
Mag. główny0
0| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Średnica [mm] | 65,0 |
| Wysokość [mm] | 85,6 |
| Wymiar gwintu | M20x1,5 |
| Średnica 2 [mm] | 62,5 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52,4 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 16 |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 4 |
| Informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
| Rodzaj zaworu | Zawór przepływowy |
| Ciężar netto [g] | 218 |
| Długość opakowania [cm] | 7,0 |
| Szerokość opakowania [cm] | 7,00 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8,80 |
W67/1_MANFILTR OLEJU MAZDA, NISSAN QASHQAI
FILTR OLEJU MAZDA
Mag. główny2
00| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Rozporządzenie UE w sprawie bezpieczeństwa produktów (GPSR) | IEC 60417-6183 wymagana specjalistyczna wiedza mechaniczna |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | LS 6/1 |
| Wysokość [mm] | 65 |
| Wymiar gwintu | M20x1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 66 |
| Informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
| Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,0 |
| Średnica wewnętrzna pierścienia uszczelniającego [mm] | 54 |
| Średnica zewnętrzna pierścienia uszczelniającego [mm] | 62 |
1F0018_PPFFILTR OLEJU MAZDA NISSAN (!)
W671
1F0152_PPFFILTR OLEJU HYUNDAI KIA
HYUNDAI i20, i30 1.0 T-GDI, 1.4 2014->/ KIA CEED 1.0 T-GDI, 1.4 MPI 2015->
1F0156_PPFFILTR OLEJU FIAT DACIA
DACIA DOKKER 1.6 2015->/ DUSTER 1.6 Sce 2015->/ RENAULT LAGUNA III 2.0 16V 2007-2015