CAL40108ASALTERNATOR

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0114 |
| Liczba żeber | 5 |
| Ø koła pasowego [mm] | 53 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Producent | TOYOTA |
A6120_ASPALTERNATOR AS-PL
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Wersja | 1012115010 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez depozytu |
A6189_ASPALTERNATOR AS-PL
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Wersja | 1012110070 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez depozytu |
LRB00211_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 184,50zł
70A , TOYOTA Camry 2.2 (CV2., CV1..), Carina E 2.0 (,,T19..), Picnic 2.0 16V (XM10), RAV 4 I 2.0 (XA1)
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ø koła pasowego [mm] | 53 |
| Liczba żeber | 5 |
| Zacisk | M6 |
| ID wykonania wtyczki | 0024 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Ciężar netto [kg] | 4,3 |
5540494_MEAALTERNATOR
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| ID wykonania wtyczki | B+,S,IG,L |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Liczba rowków | 5 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| dla numeru OE | 2706074370 |
437520_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Pozycja / stopień | R 25 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba żeber | 5 |
| Ø koła pasowego [mm] | 52 |
| Zacisk | B+ |
| Ciężar [kg] | 4,71 |