CH614/002_CHAŚWIECA ŻAROWA MAZDA
323 III/IV 1,7D
Mag. główny0
0| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ceramiczna |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Napięcie [V] | 11 |
| Wymiar gwintu | M10x1,25 |
| Średnica [mm] | 5 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 21,4 |
| Technika połączeń | M4 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Wersja | long post heating |
| Długość całkowita [mm] | 100 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
| Długość opakowania [cm] | 13,6 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,92 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,7 |
GN 005_BERŚWIECA ŻAROWA GN 005
FORD KIA MAZDA SUZUKI
Mag. główny0
00| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Napięcie [V] | 11 |
| Technika połączeń | M4 / 2 Nm |
| Długość [mm] | 88 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Wymiar gwintu | M10x1,25 |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Natężenie prądu [A] | 13 |
| Zbieśność stożka | 120 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
GN005_BERŚWIECA ŻAROWA
Mag. główny0
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Napięcie [V] | 11 |
| Technika połączeń | M4 / 2 Nm |
| Długość [mm] | 88 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Wymiar gwintu | M10x1,25 |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Natężenie prądu [A] | 13 |
| Zbieśność stożka | 120 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
DG-645_DENŚWIECA ŻAROWA MAZDA
MAZDA B2500 2.5D, 2.5TD 2002.08-->
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 11 |
| Informacja uzupełniająca | z nakrętką |
| Wymiar gwintu | M10x1.25 |
| artykuł alternatywny | - |
| dla numeru OE | PN11-18601 |
| Technika połączeń | Thread |
| Rozmiar klucza | 12 |
| Wersja | Double coil |
| Zbieśność stożka | 123 |
| Długość całkowita [mm] | 82,9 |
| Masa [g] | 25,4 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 12 |