108 139_HPSWORZEŃ OSI, WAŁ NAPĘDOWY
Mag. główny1
00| Klasa wytrzymałości | 8.8 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wymiar gwintu | M 16 |
| Długość całkowita [mm] | 90 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Długość śruby pod główką [mm] | 77 |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
111 315_HPNAKRĘTKA, CZOP OSI
Mag. główny1
00| Wersja śruby/nakrętki | samozabezpieczające |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Pierścień dwunastokątny |
| Wymiar gwintu | M 20 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Jakość/Klasa | 22H |
| Rozmiar klucza | 30 |
| Powierzchnia | ocynkowany galwanicznie |
115 360_HPKOREK MISKI OLEJU AUDI
Q7 (4L) 3.0 TDI quattro 2006.03->2015.08
Mag. główny0
00| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 7 |
| Długość całkowita [mm] | 11,5 |
| Materiał | Stal |
| Klasa wytrzymałości | 6.9 |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Wersja śruby/nakrętki | Łeb płaski |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx |
| Rozmiar klucza | T 40 |
115 526_HPŚRUBA
Mag. główny>5
00| Wymiar gwintu | M 6 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Jakość/Klasa | 8.8 |
| Długość całkowita [mm] | 16 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx |
| Powierzchnia | pokrycie cynkowo-niklowe |
| Wersja śruby/nakrętki | Łeb wpuszczany |
| Rozmiar klucza | T 30 |
80U5010-JPN_JPNUSZCZELKA KORKA MISKI OLEJOWEJ
MITSUBISHI/PEUGEOT/CITROEN

Mag. główny0
0| Grubość [mm] | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 19 |
100 291_HPUSZCZELKA, ŚRUBY POKRYWY GŁOWICY CYLINDRÓW
DËú
Mag. główny1
00| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Strona zabudowy | na dole |
100 292_HPUSZCZELKA ŚRUBY POKRYWY ZAWORÓW AUDI VW
NAKLADKA ODPOWIETRZNIKA HAM
Mag. główny0
00| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Strona zabudowy | góra |
102 602_HPNAKRĘTKA OSI, WAŁ NAPĘDOWY
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Wymiar gwintu | M 20 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Jakość/Klasa | 8 |
| Rozmiar klucza | 30 |
| Wersja śruby/nakrętki | Nakrętka samozabezpieczająca się |
| Powierzchnia | ocynkowany galwanicznie |
103 266_HPNAKRĘTKA OSI, WAŁ NAPĘDOWY
103 540_HPSPINACZ
POLO,GOLF,JETTA,PASSAT,A80,A100,T4,LT,SEAT
104 306_HPŚRUBA, KOŁNIERZ WAŁU NAPĘDOWEGO
M8x48
Mag. główny>5
00| Długość całkowita [mm] | 57 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 48 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny wielokątny |
| Wymiar gwintu | M 8 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Klasa wytrzymałości | 12.9 |
104 456_HPNAKRĘTKA, CZOP OSI
VW CZOP TYL NAKRETKA PIASTY TYL VW GOLF DIN 936 M16X1 OE N0111671 SZT HANS PRIES
Mag. główny4
00| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M 16 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Normy DIN (nakrętki) | DIN 439 (nakrętki sześciokątne, wersja niska, bez fazy) |
| Jakość/Klasa | 04 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Powierzchnia | fosforanowany |
104 528_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
N14x1,5
Mag. główny1
00| Numer artykułu zalecanego dodatku | 104 474 |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 23,5 |
| Długość gwintu [mm] | 16 |
| Klasa wytrzymałości | 5.8 |
| Materiał | Stal |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
104 530_HPNAKRĘTKA
Mag. główny0
00| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Rozmiar klucza | 18 |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
| Jakość/Klasa | 10 |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
104 536_HPNAKRĘTKA OSI, WAŁ NAPĘDOWY
Mag. główny1
00| Kształt łba śruby / nakrętki | Dwunastokąt |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Wymiar gwintu | M 20 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Wersja śruby/nakrętki | Nakrętka samozabezpieczająca się |
107 135_HPZAŚLEPKA DO UKŁADU CHŁODZENIA
UNIWERSALNA
Mag. główny0
00| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez sprężyny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| alternatywny zestaw naprawczy | 107 918 |
107 194_HPŚRUBA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 8 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Pierścień sześciokątny |
| Długość całkowita [mm] | 34 |
| Długość gwintu [mm] | 25 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
108 084_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
Mag. główny0
0| Numer artykułu zalecanego dodatku | 110 600 |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Długość [mm] | 18 |
| Długość gwintu [mm] | 18 |
| Długość całkowita [mm] | 25 |
| Materiał | Stal |
| Klasa wytrzymałości | 6.9 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 19 |
108 642_HPŚRUBA KOŁA WAŁU KORBOWEGO VW
-
Mag. główny0
00| Kształt łba śruby / nakrętki | Dwunastokąt |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Długość całkowita [mm] | 65 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 47 |
| Klasa wytrzymałości | 12.9 |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
108 647_HPPIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY, KOREK SPUSTOWY OLEJU
108 874_HPSPINKA KRÓĆCA WODY VW/AUDI
Mag. główny0
00| dla numeru OE | 037 121 142A |
| dla średnicy [mm] | 28,5 |
| Materiał | Stal |
109 098_HPZESTAW NAPRAWCZY, DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW
POLO CLASIC, GOLF 2+3, IBIZA/CORDOBA.
109 328_HPŚRUBA KOŁA PASOWEGO
Mag. główny1
00| Kształt łba śruby / nakrętki | Dwunastokąt |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 67 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 53 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
109 329_HPŚRUBA KOŁA PASOWEGO
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Dwunastokąt |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Wymiar gwintu | M 16 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 66 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 54 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
109 330_HPŚRUBA KOŁA PASOWEGO
Mag. główny3
00| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny wielokątny |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Wymiar gwintu | M 16 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 71 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 59 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
109 336_HPŚRUBA KOŁA PASOWEGO
Mag. główny0
00| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką okrągłą |
| Wymiar gwintu | M 18 |
| Długość całkowita [mm] | 122 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 110 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Powierzchnia | fosforanowany |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
109 545_HPZESTAW ŚRUB GŁOWICY CYLINDRÓW
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny wielokątny |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,75 |
| Długość całkowita [mm] | 127 |
| Długość gwintu [mm] | 93 |
| Liczba śrub | 10 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
109 546_HPZESTAW ŚRUB GŁOWICY CYLINDRÓW
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Polydrive |
| Wymiar gwintu | M 11 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 109 |
| Długość gwintu [mm] | 68 |
| Liczba śrub | 10 |
| Klasa wytrzymałości | 8.8 |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
109 548_HPZESTAW ŚRUB GŁOWICY CYLINDRÓW
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny wielokątny |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Wymiar gwintu | M 9 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość całkowita [mm] | 150 |
| Liczba śrub | 10 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
109 664_HPNAKRĘTKA PRZEGUBU VW AUDI
Mag. główny0
00| Kształt łba śruby / nakrętki | Dwunastokąt |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Wymiar gwintu | M 16 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Wersja śruby/nakrętki | Nakrętka samozabezpieczająca się |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
109 676_HPZESTAW ŚRUB GŁOWICY CYLINDRÓW
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny wielokątny |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,75 |
| Długość całkowita [mm] | 185 |
| Liczba śrub | 10 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
109 779_HPŚRUBA
M12*1.5*12
Mag. główny0
00| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 133 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Długość śruby pod główką [mm] | 122 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Powierzchnia | fosforanowany |
| Rozmiar klucza | 19 |
110 260_HPŚRUBA KOŁA ZAPASOWEGO
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Długość całkowita [mm] | 26 |
| Klasa wytrzymałości | 12.9 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
110 261_HPPIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY, KOREK SPUSTOWY OLEJU
110 707_HPŚRUBA, ZACISK HAMULCOWY
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Wymiar gwintu | M 8 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość całkowita [mm] | 63 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | przy zacisku hamulca |
| Klasa wytrzymałości | 8.8 |
110 708_HPŚRUBA, ZACISK HAMULCOWY
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Wymiar gwintu | M 8 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość całkowita [mm] | 53 |
| Strona zabudowy | przy zacisku hamulca |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Klasa wytrzymałości | 8.8 |
110 710_HPŚRUBA, ZACISK HAMULCOWY
Mag. główny4
00| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Wymiar gwintu | M 8 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość całkowita [mm] | 28 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
110 713_HPŚRUBA, ZACISK HAMULCOWY
110 878_HPZAŚLEPKA BLOKU SILNIKA VW
PASSAT Variant (365) 1.8 TSI 2010.08->2014.12
111 247_HPZATYCZKA, OSIE DŹWIGIENEK ZAWOROWYCH - OTWÓR MONTAŻOWY
111 456_HPSZPILKA KOŁA
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 58 |
| Długość gwintu [mm] | 34 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Mocowanie koła | Osadzenie kuliste A/G |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
113 282_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
Mag. główny0
00| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Wersja śruby/nakrętki | Łeb płaski |
| Wymiar gwintu | M 24 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 27 |
| Długość gwintu [mm] | 10 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 113 281 |
114 314_HPZACISK ZABEZPIECZAJĄCY, POSZYCIE WEWN. DRZWI
114 422_HPZŁĄCZE, POMPA SPRZĘGŁA
Mag. główny0
0| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Strona zabudowy | Siłownik dociskacza sprzęgła |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z manualną skrzynią biegów |
| Sprzęgło | dla pojazdów z hydraulicznym sterowaniem sprzęgłem |
114 548_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
Mag. główny0
0| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Długość gwintu [mm] | 8,8 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 22 |
| Materiał | Aluminium |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 11 |
114 578_HPZŁĄCZE, POMPA SPRZĘGŁA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Siłownik dociskacza sprzęgła |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z manualną skrzynią biegów |
| Sprzęgło | dla pojazdów z hydraulicznym sterowaniem sprzęgłem |
115 129_HPŚRUBA, OŚ DŹWIGIENKI ZAWOROWEJ
115 266_HPŁĄCZNIK RUR, UKŁAD WYDECHOWY
115 345_HPKOREK GWINTOWANY, OBUDOWA AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Długość gwintu [mm] | 6,5 |
| Długość całkowita [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 5 |
115 346_HPKOREK GWINTOWANY, OBUDOWA AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Wymiar gwintu | M 24 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 16,3 |
| Długość całkowita [mm] | 16,3 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Powierzchnia | ocynkowany |
115 349_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Długość całkowita [mm] | 16 |
| Materiał | Stal |
| Klasa wytrzymałości | 8.8 |
| Wersja śruby/nakrętki | Łeb płaski |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
115 351_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
Mag. główny0
0| Materiał | Stal |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 16 |
| Długość całkowita [mm] | 21 |
| Klasa wytrzymałości | 6.9 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 13 |
115 364_HPKOREK GWINTOWANY, OBUDOWA AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Wymiar gwintu | M 22 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Długość całkowita [mm] | 18 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 10 |
115 703_HPŚRUBA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 8 x 1,25 mm |
| Długość całkowita [mm] | 83 |
| Klasa wytrzymałości | 8.8 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 75 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Pierścień sześciokątny |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
| Rozmiar klucza | 13 |
115 707_HPŚRUBA
Mag. główny0
00| Wymiar gwintu | M 8 |
| Długość [mm] | 60 |
| Długość gwintu [mm] | 52 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Pierścień sześciokątny |
| Rozmiar klucza | 13 |
115 725_HPŚRUBA REGULACYJNA, REFLEKTOR GŁÓWNY
Elementy reflektora (śruba mocująca reflektor) VW TRANSPORTER IV 1.8-2.8 09.90-04.03
115 806_HPŚRUBA
115 807_HPŚRUBA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Jakość/Klasa | 10.9 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 90 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| dla numeru OE | N 910 398 02 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
| Rozmiar klucza | 18 |
115 808_HPŚRUBA
116 168_HPKOREK GWINTOWANY
Mag. główny0
00| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
| Wymiar gwintu | M 16 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 14,5 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Materiał | Stal |
116 274_HPŚRUBA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Jakość/Klasa | 8.8 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 45 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny wielokątny |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
| Informacja uzupełniająca | dla łożyska koła / piasty koła |
| Strona zabudowy | od strony zwrotnicy |
116 938_HPŚRUBA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość [mm] | 92 |
| Długość gwintu [mm] | 49 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny wielokątny |
| Wersja śruby/nakrętki | Łeb płaski |
| Powierzchnia | ocynkowany galwanicznie |
| Rozmiar klucza | 12 |
116 940_HPŚRUBA
116 941_HPNAKRĘTKA
Mag. główny0
0| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Wersja śruby/nakrętki | Nakrętka samozabezpieczająca się |
| Jakość/Klasa | 10 |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
| dla numeru OE | N 101 064 02 |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków |
116 945_HPŚRUBA
116 946_HPNAKRĘTKA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Wersja śruby/nakrętki | Nakrętka samozabezpieczająca się |
| Jakość/Klasa | 10 |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
| dla numeru OE | N 102 861 10 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
116 949_HPNAKRĘTKA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Zwrotnica, zawieszenie koła |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
| Wersja śruby/nakrętki | Nakrętka samozabezpieczająca się |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
| średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
| Jakość/Klasa | 8 |
| Wymiar gwintu wewnętrznego | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Wysokość [mm] | 15 |
| Materiał | Stal |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
116 950_HPŚRUBA
116 952_HPŚRUBA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Jakość/Klasa | 10.9 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 120 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
117 036_HPZŁĄCZE, POMPA SPRZĘGŁA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Siłownik dociskacza sprzęgła |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 11,9 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 18 |
| Wysokość [mm] | 9,7 |
| Kolor | biały |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z manualną skrzynią biegów |
| Sprzęgło | dla pojazdów z hydraulicznym sterowaniem sprzęgłem |
117 142_HPZACISK ZABEZPIECZAJĄCY, POSZYCIE WEWN. DRZWI
117 243_HPŚRUBA KOŁA ZAPASOWEGO
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny wielokątny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Długość [mm] | 22,3 |
| Długość całkowita [mm] | 30,4 |
| Klasa wytrzymałości | 12.9 |
| Wersja śruby/nakrętki | samozabezpieczające |
| Rozmiar klucza | 12 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
117 245_HPŚRUBA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 6 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Jakość/Klasa | 10.9 |
| Długość całkowita [mm] | 20,2 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny wielokątny |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,3 |
| Rozmiar klucza | 6 |
117 248_HPPIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY, KOREK SPUSTOWY OLEJU
201 751_HPŚRUBA
203 185_HPUSZCZELNIENIE PRZECIWMROZOWE
Q36 07294 FSO/PN/CQN 1.1
Mag. główny1
00| Materiał | blacha stalowa |
| średnica zewnętrzna [mm] | 36 |
205 110_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
CORSA B+C, ASTRA F+G+H, VECTRA B+C
Mag. główny1
00| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 06 52 315 |
| dla numeru OE | 1 722 061 |
| dla numeru OE | 0311 42 |
| dla numeru OE | 2411 7 533 937 |
206 529_HPUSZCZELKA, ŚRUBY POKRYWY GŁOWICY CYLINDRÓW
2
206 744_HPZESTAW ŚRUB GŁOWICY CYLINDRÓW
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
| Długość [mm] | 141 |
| Wymiar gwintu | M 11 |
| Liczba śrub | 10 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
206 745_HPZESTAW ŚRUB GŁOWICY CYLINDRÓW
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny Torx |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
| Długość [mm] | 153 |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Liczba śrub | 10 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
206 749_HPZESTAW ŚRUB GŁOWICY CYLINDRÓW
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
| Długość [mm] | 102 |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Liczba śrub | 10 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
207 215_HPPIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY, KOREK SPUSTOWY OLEJU
207 582_HPPIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY, KOREK SPUSTOWY OLEJU
208 522_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
Mag. główny1
00| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,75 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 18 |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx |
| Rozmiar klucza | 15 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
302 290_HPZESTAW ŚRUB GŁOWICY CYLINDRÓW
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny Torx |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Długość [mm] | 147 |
| Wymiar gwintu | M 11 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Liczba śrub | 10 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
304 784_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
407 855_HPSZPILKA KOŁA
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 40 |
| Felgi | dla opraw stalowych |
| Długość gwintu [mm] | 21 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
| Mocowanie koła | Osadzenie kuliste A/G |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
408 647_HPSPINACZ
408 795_HPŚRUBA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 8 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Długość całkowita [mm] | 12 |
| Informacja uzupełniająca | dla tarczy hamulcowej |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx |
| Wersja śruby/nakrętki | Łeb wpuszczany |
| Rozmiar klucza | T 30 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
408 842_HPSZPILKA KOŁA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 68,8 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 49 |
| Długość gwintu [mm] | 20 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny Torx |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Mocowanie koła | Osadzenie kuliste A/G |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
408 843_HPSZPILKA KOŁA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 14 x 1,5 mm |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Długość całkowita [mm] | 45,8 |
| Długość gwintu [mm] | 28 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Kolor | srebrny |
| Mocowanie koła | Osadzenie kuliste A/G |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
409 413_HPSZPILKA KOŁA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 61 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Długość gwintu [mm] | 20 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Mocowanie koła | Osadzenie kuliste A/G |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
501 437_HPŚRUBA ODPOWIETRZNIKA / ZAWÓR ODPOWIETRZNIKA, CHŁODNICA
501 473_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
501 536_HPSZPILKA KOŁA
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 48 |
| Długość gwintu [mm] | 24 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Klasa wytrzymałości | 8.8 |
| Powierzchnia | pokrycie cynkowo-niklowe |
| Kolor | czarny |
| Mocowanie koła | Osadzenie stożkowe F |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
502 513_HPSZPILKA KOŁA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość całkowita [mm] | 47 |
| Długość gwintu [mm] | 28 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Kolor | czarny |
| Mocowanie koła | Osadzenie stożkowe F |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
502 561_HPNAKRĘTKA OSI, WAŁ NAPĘDOWY
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Pierścień dwunastokątny |
| Wymiar gwintu | M 27 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Powierzchnia | ocynkowany galwanicznie |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Wersja śruby/nakrętki | Nakrętka samozabezpieczająca się |
502 756_HPŚRUBA KOŁA ZAPASOWEGO
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 50 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt |
| Klasa wytrzymałości | 12.9 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
503 130_HPŚRUBA KOŁA PASOWEGO
Mag. główny1
00| Wymiar gwintu | M 18 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 121 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
503 131_HPŚRUBA KOŁA PASOWEGO
Mag. główny1
00| Wymiar gwintu | M 18 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 134 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Długość gwintu [mm] | 102 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
503 132_HPŚRUBA KOŁA PASOWEGO
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 86 |
| Długość całkowita [mm] | 98 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Klasa wytrzymałości | 12.9 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny Torx |
| Rozmiar klucza | E 12 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
503 133_HPŚRUBA KOŁA PASOWEGO
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 85 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 70 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Klasa wytrzymałości | 12.9 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 18 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
503 191_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
Mag. główny0
00| Wymiar gwintu | M 18 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Wersja śruby/nakrętki | Łeb płaski |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 22 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
600 439_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 18 |
| Długość gwintu [mm] | 18 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Materiał | Stal |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 114 547 |
700 143_HPZATYCZKA, OSIE DŹWIGIENEK ZAWOROWYCH - OTWÓR MONTAŻOWY
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | z przodu z lewej |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Wysokość [mm] | 10,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 57 |
| Materiał korpusu | Stal |
| Powierzchnia | gumowany |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
700 144_HPZATYCZKA, OSIE DŹWIGIENEK ZAWOROWYCH - OTWÓR MONTAŻOWY
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu |
| Wysokość [mm] | 8,7 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 43 |
| Materiał korpusu | Stal |
| Powierzchnia | gumowany |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
701 519_HPŚRUBA KOŁA PASOWEGO
Mag. główny2
00| Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny Torx |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 82 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Rozmiar klucza | E 18 |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
701 614_HPŚRUBA KOŁA PASOWEGO
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość całkowita [mm] | 60 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 48 |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
| Rozmiar klucza | 18 |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
701 617_HPŚRUBA KOŁA PASOWEGO
Mag. główny0
00| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Wymiar gwintu | M 16 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 79 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 64 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Klasa wytrzymałości | 10.9 |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
701 657_HPŚRUBA KOŁA PASOWEGO
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość całkowita [mm] | 66,9 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 55 |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
720 305_HPPIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY, KOREK SPUSTOWY OLEJU
721 131_HPPIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY, KOREK SPUSTOWY OLEJU
721 133_HPPIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY, KOREK SPUSTOWY OLEJU
Mag. główny0
0| Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 24 |
| Grubość [mm] | 2 |
| Materiał uszczelnienia wargowego | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa |
722 341_HPZESTAW ŚRUB GŁOWICY CYLINDRÓW
Mag. główny0
0| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
| Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny Torx |
| Długość [mm] | 176 |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Liczba śrub | 10 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
723 245_HPKOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 11,7 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
723 449_HPNAKRĘTKA OSI, WAŁ NAPĘDOWY
Mag. główny0
0| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Wymiar gwintu | M 24 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
| Powierzchnia | pokrycie cynkowo-niklowe |