DCP17182_DENKOMPRESOR KLIMATYZACJI MERCEDES
E-Class Coupe (207) E500 2011-
Mag. główny0
00| napełniony | |
| Ilość oleju [ml] | 120 |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 110 |
| ID sprężarki | 6SEU16C |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Ograniczenia producenta | MERCEDES-BENZ |
| dla numeru OE | A0008303600 |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Olej do sprężarki | ND-8 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Jakość | OE |
| Liczba żeber | 7 |
| Masa [g] | 5970 |
| Ciężar brutto [g] | 6780 |
3000K560_VNWKOMPRESOR KLIMATYZACJI MERCEDES
SERIE 204 CLAS
Mag. główny0
0| Ograniczenia producenta | Type Denso |
| ID sprężarki | 6SEU16C |
| Ø koła pasowego [mm] | 100 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Dolot - Ø [mm] | 28,4 |
| Ø wylotu [mm] | 13 |
| Ilość oleju [ml] | 120 |
| Pojemność skokowa sprężarki [ccm] | 160 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba rowków | 7 |
| Olej do sprężarki | PAG 46 |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| Informacja uzupełniająca | bez sprzęgła elektromagnetycznego |
| Liczba połączeń | 2 |
| częściowo napełniony | |
| Jakość | IR PLUS |
CAC76012GSSPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Liczba żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 110 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Koła pasowe | Koło pasowe paska wieloklinowego |
| Masa [g] | 5000 |
| ID sprężarki | 6SEU16C |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Producent | MERCEDES-BENZ |
ACP01402_LCEKOMPRESOR KLIMATYZACJI MERCEDES, kaucja: 211,56zł
CLS (C218) 350 BlueTec/CDI, KLASA C (W204) 300/320/350 CDI, KLASA E (W212) 300/350 CDI, KLASA GLK (X204) 320/350 CDI, KLASA M (W166) ML 350 BlueTec/CDI
Mag. główny0
0| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Ø koła pasowego [mm] | 110 |
| Liczba rowków | 6 |
| Olej do sprężarki | PAG 46 |
| Ilość oleju [ml] | 180 |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| ID sprzęgła | Direct drive |
| Liczba czopów | 2 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Ograniczenia producenta | Denso 6SEU16C |
| Ciężar netto [kg] | 5,23 |
K15278A_MEASPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA

Mag. główny0
| ID sprężarki | 6SEU16C |
| Ø koła pasowego [mm] | 100 |
| Liczba rowków | 7 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Technika połączeń | FLANGIA |
| Jakość | OE EQUIVALENT |
| dla numeru OE | 0008303600 |
89520_NISKOMPRESOR KLIMATYZACJI MERCEDES
DENSO 6SEU16C
Mag. główny0
00| Ø koła pasowego [mm] | 100 |
| Pojemność skokowa sprężarki [ccm] | 160 |
| ID sprężarki | 6SEU16C |
| Olej do sprężarki | PAG 46 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Informacja uzupełniająca | z olejem do sprężarki PAG |
| Dolot - Ø [mm] | 28 |
| Ø wylotu [mm] | 15 |
| Liczba rowków | 7 |
| Liczba zestyków | 1 |
| Ilość oleju [ml] | 160 |
| Rodzaj wtyczki | żeński |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Napięcie [V] | 12 |
| Informacja uzupełniająca | ze sprzęgłem elektromagnetycznym |
| Informacja uzupełniająca | z diodą |
32216_NRFSPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA
0012301311
Mag. główny0
00| Ograniczenia producenta | DENSO-EQUIVALENT |
| Informacja uzupełniająca | z olejem do sprężarki PAG |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| ID sprężarki | 7SEU17C |
| Napięcie [V] | 12 |
| Olej do sprężarki | PAG 46 |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 100 |
| Ilość oleju [ml] | 150 |
| Dolot - Ø [mm] | 28,4 |
| Ø wylotu [mm] | 13,7 |
| Jakość | OE-EQUIVALENT |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
38608_NRFZAWÓR STERUJĄCY KOMPRESORA VW
Mag. główny0
00| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID sprężarki | 6SAS/6SBU/6SES |
| ID sprężarki | 6SEU/7SEU/7SAS |
| Długość [mm] | 94 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
38610_NRFZAWÓR STERUJĄCY KOMPRESORA MERCEDES
Mag. główny0
00| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID sprężarki | 6SBU |
| ID sprężarki | 6SEU |
| ID sprężarki | 6SAS |
| ID sprężarki | 7SAS |
| ID sprężarki | 7SEU |
| Długość [mm] | 93 |
| Tryb pracy | elektroniczny |