DOX-0226_DENSONDA LAMBDA TOYOTA
8946529715
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Wymiar gwintu | Flange 44 |
Długość przewodu [mm] | 380 |
Liczba zestyków | 4 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
dla numeru OE | 8946529715 |
Jakość | OE |
Masa [g] | 132 |
Ciężar brutto [g] | 172 |
ADN17011_BLPSONDA LAMBDA NISSAN
8946529715
Mag. główny0
0
ADN17012_BLPSONDA LAMBDA NISSAN
8946529715
Mag. główny0
0
0258005955_BOSSONDA LAMBDA TOYOTA
8946529715
Mag. główny0
0
Liczba przewodów | 3 |
Długość całkowita [mm] | 415 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986502 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
7.05270.55.0_PIESONDA LAMBDA NISSAN RENAULT
8946529715
Mag. główny0
0
38-76-0023_VEMSONDA LAMBDA NISSAN
8946529715
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
dla numeru OE | 22690 7J500 |
Długość [mm] | 415 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kolor wtyczki | szary |
Liczba przewodów | 3 |
Długość przewodu [mm] | 390 |
Liczba zestyków | 3 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
DOX-0110_DENSONDA LAMBDA TOYOTA
DOX0211
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Wymiar gwintu | Flange 44 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Liczba zestyków | 4 |
Jakość | OE |
Masa [g] | 145 |
Ciężar brutto [g] | 216 |
70-76-0017_VEMSONDA LAMBDA TOYOTA
8946509020
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba przewodów | 4 |
dla numeru OE | 89465 69175 |
Długość [mm] | 475 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Kolor wtyczki | szary |
Długość przewodu [mm] | 410 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |