ADV182501_BLPFILTR POWIETRZA KABINOWY AUDI
A2 1.2DT, 1.4DT, 1.4, 1.6 2000-2005, SEAT CORDOBA 1.2, 1.4DT, 1.6, 1.9DT, 2.0 2002-2009/IBIZA 1.2, 1.4DT, 1.6, 1.9DT, 2.0 2001->, SKODA FABIA 1.2, 1.4DT, 1.6, 1.9DT, 2.0 1999-2010
Mag. główny0
Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
Długość [mm] | 248 |
Szerokość [mm] | 216 |
Wysokość [mm] | 30 |
Ciężar [kg] | 0,177 |
uwzględnić informację serwisową |
ADV182503_BLPFILTR POWIETRZA KABINOWY AUDI
A2 1.2DT, 1.4DT, 1.4, 1.6 2000-2005, SEAT CORDOBA 1.2, 1.4DT, 1.6, 1.9DT, 2.0 2002-2009/IBIZA 1.2, 1.4DT, 1.6, 1.9DT, 2.0 2001->, SKODA FABIA 1.2, 1.4DT, 1.6, 1.9DT, 2.0 1999-2010
ADV182511_BLPFILTR POWIETRZA KABINOWY SKODA
FABIA 2006.12-> 2014.12
Mag. główny0
Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
Długość [mm] | 254 |
Szerokość [mm] | 223 |
Wysokość [mm] | 36 |
Ciężar [kg] | 0,35 |
uwzględnić informację serwisową |
M110111_DECFILTR KABINOWY
Mag. główny0
Rodzaj filtra | Filtr kabinowy |
Długość [mm] | 251 |
Szerokość [mm] | 216 |
Wysokość [mm] | 32 |
M110873K_DECFILTR KABINOWY
Mag. główny0
Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
Długość [mm] | 256 |
Szerokość [mm] | 224 |
Wysokość [mm] | 36 |
FP26010_MANFILTR POWIETRZA KABINOWY FRECIOUSPLUS AUDI SEAT VW (!)
CUK26010
Mag. główny1
Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywowanym i polifenolem |
Wersja podstawowa (nr art.) | CU 26 010 |
Wersja podstawowa z węglem aktywnym (nr art.) | CUK 26 010 |
Strona zabudowy | pod schowkiem na rękawiczki |
Rodzaj filtra | z działaniem antybakteryjnym |
Rodzaj filtra | Filtr pyłowy dokładnego oczyszczania (PM 2.5) |
Rodzaj filtra | z działaniem grzybobójczym |
Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
Czas montażu [min] | 15 |
Długość [mm] | 254 |
Szerokość [mm] | 224 |
Wysokość [mm] | 36 |
109 520_HPFILTR KABINOWY
weglowy
Mag. główny1
materiał ramki | Filc |
Długość [mm] | 247 |
Szerokość [mm] | 216 |
Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Rodzaj filtra | z działaniem absorbującym zapach |
Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
Wysokość [mm] | 32 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |