192918_FEBZAWIESZENIE, WAŁ NAPĘDOWY
Mag. główny0
0
Długość [mm] | 180 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
Rozstaw otworów [mm] | 160 |
Ciężar [kg] | 0,290 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
27474_FEBPODPORA WAŁU BMW
Mag. główny1
0
0
stara wersja wykonania | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
Materiał | Aluminium |
Ciężar [kg] | 0,383 |
Informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym |
dla numeru OE | 26 12 7 526 631 |
44563_FEBPODPORA WAŁU BMW
1 Series (E81), 1 Series (E82), 1 Series (E87 LCI), 1 Series (E87), 1 Series (E88), 3 Series (E90 LCI), 3 Series (E90), 3 Series (E91 LCI), 3 Series (E91), 3 Series (E92 LCI), 3 Series (E92), 3 Series (E93 LCI), 3 Series (E93), 3 Series (F30), 3 Series (F
Mag. główny0
0
0
nowa wersja wykonania | |
Szerokość [mm] | 37 |
Grubość [mm] | 103 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Rodzaj łożyska | Łożysko toczne |
Rozstaw otworów [mm] | 160 |
Ciężar [kg] | 0,37 |
Informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym |
44567_FEBPODPORA WAŁU BMW
1 Series (F20), 1 Series (F21), 2 Series (F22)
Mag. główny0
0
0
Szerokość [mm] | 36 |
Grubość [mm] | 106 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Rodzaj łożyska | Łożysko toczne |
Rozstaw otworów [mm] | 160 |
Ciężar [kg] | 0,37 |
Informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym |
20 92 7474_SWGZAWIESZENIE, WAŁ NAPĘDOWY
Mag. główny0
stara wersja wykonania | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
Materiał | Aluminium |
Ciężar [kg] | 0,383 |
Informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym |
dla numeru OE | 26 12 7 526 631 |
20 94 4563_SWGZAWIESZENIE, WAŁ NAPĘDOWY
20 94 4567_SWGZAWIESZENIE, WAŁ NAPĘDOWY
Mag. główny0
Szerokość [mm] | 36 |
Grubość [mm] | 106 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Rodzaj łożyska | Łożysko toczne |
Rozstaw otworów [mm] | 160 |
Informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym |
33 11 1044_SWGZAWIESZENIE, WAŁ NAPĘDOWY
Mag. główny0
Długość [mm] | 180 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
Rozstaw otworów [mm] | 160 |
Ciężar [kg] | 0,290 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |