0242235986_BOSŚWIECA ZAPŁONOWA +32 (!)
+32
Mag. główny0
0
0
Jednostka ilości | Komplet |
Odstęp elektrod [mm] | 1,0 |
Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Rozmiar klucza | 16 |
Położenie elektrod [mm] | 5 |
Liczba zestyków | 1 |
0242236542_BOSŚWIECA ISKR. SUPER PLUS +32
FR7LCX+ SUPER PLUS +32
Mag. główny0
0
0
Odstęp elektrod [mm] | 1,1 |
Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Rozmiar klucza | 16 |
Położenie elektrod [mm] | 5 |
Liczba zestyków | 1 |
Z 104_BERŚWIECA ISKR. ULTRA Z 104
14-6DP0
Mag. główny0
0
0241229716_BOSŚWIECA ZAPŁONOWA W 8 DTC (!)
W 8 DTC
Mag. główny0
0
0
Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Rozmiar klucza | 20,8 |
Położenie elektrod [mm] | 3 |
Liczba zestyków | 3 |
OE012/T10_CHAŚWIECA ISKR. OE012
Mag. główny0
0
0
OE044/T10_CHAŚWIECA ISKR. OE044
Mag. główny0
0
0
OE095/T10_CHAŚWIECA ISKR. OE095
Mag. główny0
0
0
K20TT_DENŚWIECA ZAPŁONOWA (!)
Peugeot 206, Opel Astra / Corsa, VW Golf , można stosować w zamian za : V-LINE : 14,20,24,26,27,28,30,37,38
Mag. główny>5
0
0
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Wymiar gwintu | M14x1.25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Średnica [mm] | 14 |
dla numeru OE | 1WT318110 |
Technika połączeń | Solid SAE |
Rozmiar klucza | 16 mm |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 43 |
Ciężar brutto [g] | 46 |
artykuł alternatywny | IK20TT, IK20 |
VW20_DENŚWIECA ISKR. IRIDIUM TOUGH VW20
Mag. główny0
0
Świeca zapłonowa | z opornikiem |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
Wymiar gwintu | M14x1.25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Średnica [mm] | 14 |
dla numeru OE | MN119500 |
Technika połączeń | Crimped SAE |
Rozmiar klucza | 20.6 mm |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 56 |
Ciężar brutto [g] | 59 |
artykuł alternatywny | - |
BP6ET_NGKŚWIECA ISKR. VAG.TRÓJELEKTR. BP6ET
Mag. główny0
0
Rozmiar klucza | 20,8 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19,0 |
Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
Świeca zapłonowa | nieodkłócony |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 5,2 |
246619_VALŚWIECA ISKR. KPL. 4 SZT.
X4 RF13HC-1
Mag. główny0
0
99-75-0009_VEMŚWIECA ISKROWA VAG
Mag. główny0
0
99-75-0002_VEMŚWIECA ISKROWA
Mag. główny0
0
99-75-0006_VEMŚWIECA ISKROWA
Mag. główny0
0
99-75-0014_VEMŚWIECA ISKROWA
Mag. główny0
0
99-75-0028_VEMŚWIECA ISKROWA
Mag. główny0
0
OE089/T10_CHAŚWIECA ISKR. OE089
Mag. główny0
0
0
Odstęp elektrod [mm] | 1 |
Technika połączeń | SAE |
Wymiar gwintu | M14x1.25 |
Rozmiar klucza | 16 mm |
Jakość/Klasa | Cu-core GE |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Techniczny numer informacyjny | RC9MCC4 |
Położenie elektrod [mm] | 5 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
Długość opakowania [cm] | 8,65 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,45 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,45 |
Opór od [kOhm] | 6 |
Opór do [kOhm] | 15 |
Wysięg [mm] | 3 |
ZFR6F-11_NGKŚWIECA ZAPŁONOWA 4291 (!)
4291
Mag. główny>5
0
0
Rozmiar klucza | 16 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19,0 |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 5,0 |
Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
ZFR6FIX-11_NGKŚWIECA ISKR. HONDA ZFR6FIX-11
Mag. główny0
0
Rozmiar klucza | 16 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19,0 |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 5,0 |
Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |