ADBP700079_BLPSONDA LAMBDA TOYOTA
55201610
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 630 |
Ciężar [kg] | 0,109 |
uwzględnić informację serwisową |
ADT37058_BLPSONDA LAMBDA TOYOTA
55201610
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Liczba przewodów | 4 |
Liczba połączeń | 4 |
Strona zabudowy | kolektor wydechowy |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 900 |
Ciężar [kg] | 0,150 |
uwzględnić informację serwisową |
DOX-0206_DENSONDA LAMBDA (!)
MR2 (W3) 1,8 16V Vti Yaris (CP10) 1,0 16V
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
sonda lambda | sonda lambda |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 850 |
Liczba zestyków | 4 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
dla numeru OE | 8946517201 |
Jakość | OE |
Masa [g] | 117 |
Ciężar brutto [g] | 150 |
09SKV584_SKVSONDA LAMBDA LEXUS SUBARU TOYOTA
OZA670EE18
Mag. główny0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 710 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Opór [Ohm] | 13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
177432_FEBSONDA LAMBDA TOYOTA
8946505120
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 630 |
Ciężar [kg] | 0,109 |
70-76-0019_VEMSONDA LAMBDA LEXUS
8946530430
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kolor wtyczki | szary |
dla numeru OE | 89465 30430 |
Długość [mm] | 800 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 800 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |