CSN73TE8GSSONDA LAMBDA

Mag. główny0
| Długość przewodu [mm] | 580 |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Producent | AUDI |
| Producent | CHEVROLET |
| Producent | SEAT |
| Producent | SKODA |
| Producent | VW |
DOX-2000_DENSONDA LAMBDA AUDI SEAT VW
06A906262AJ
Mag. główny0
00| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 650 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 022906262BG |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 189 |
| Ciężar brutto [g] | 222 |
09SKV694_SKVSONDA LAMBDA AUDI SEAT SKODA VW
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 760 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV706_SKVSONDA LAMBDA AUDI SEAT SKODA VW
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 650 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
ESL-AU-007_AJKSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| Numer seryjny | ESL-AU-007 |
10-76-0029_VEMSONDA LAMBDA AUDI VW (!)
06A906262AH
Mag. główny0
0| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Kolor wtyczki | brązowy |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość [mm] | 570 |
| dla numeru OE | 06A 906 262 F |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |