98501_3RGFILTR OLEJU
98506_3RGFILTR OLEJU
Mag. główny0
0| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 87 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 65 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 28 |
ADBP210205_BLPFILTR OLEJU DB
Mercedes-Benz Car A (176),A (177),B (242),B (246),B (247),CLA (117),CLA (118),GLA (156),GLA (247),GLA (NA),GLB (247),GLB (NA)
Mag. główny0
00| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ciężar [kg] | 1,05 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z chłodnicą oleju |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem oleju |
ADN12140_BLPFILTR OLEJU MERCEDES
GLA (H247) GLA 250 (247.746) 2020.02->
Mag. główny0
00| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 86 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 63 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| uwzględnić informację serwisową |
101653_FEBFILTR OLEJU MERCEDES
Mercedes A W176 B W246 C W204S204 C W205S205 CLA C117 E W212 E CoupeCabrio AC207 GLA X156 GLK X204
Mag. główny0
00| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 86 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 63 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
194874_FEBFILTR OLEJU MERCEDES-BENZ PKW
Mag. główny0
00| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ciężar [kg] | 1,05 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem oleju |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z chłodnicą oleju |
410 100_HPOBUDOWA, FILTR OLEJU
Mag. główny0
0| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Rozmiar klucza | 27 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z chłodnicą oleju |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Informacja uzupełniająca | z filtrem |
| Informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu |