LRA02183_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 24,60zł
105A FORD
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 105 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ø koła pasowego [mm] | 53 |
| Liczba żeber | 6 |
| Zacisk | M6 |
| ID wykonania wtyczki | 0163 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Ciężar netto [kg] | 5,99 |
A0068_ASPALTERNATOR AS-PL
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 105 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez depozytu |
0986042790_BOSALTERNATOR 12V, kaucja: 246,00zł
105A FORD Transit VI 2.0 DI/2.0 TDCi

Mag. główny0
00| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 105 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 40,3 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 53 |
| Długość [mm] | 176 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0986045370_BOSALTERNATOR, kaucja: 246,00zł
FORD

Mag. główny0
00| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 40,6 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 59,2 |
| Zacisk | B2+(M6) |
| Zacisk | L |
| Zacisk | DFM |
| Zacisk | S |
| ID wykonania wtyczki | PL81 |
| Długość [mm] | 214 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
113298_CRGALTERNATOR
14V 105A

Mag. główny0
0101521_FEBALTERNATOR FORD
TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) 2000.01->2006.05
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 105 |
| Ø koła pasowego [mm] | 52 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ciężar [kg] | 5,71 |
LRB00444_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 123,00zł
110A FORD
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 59 |
| Liczba żeber | 7 |
| Zacisk | M6 B+ |
| Zacisk | L-DFM-S |
| ID wykonania wtyczki | 0163 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Ciężar netto [kg] | 5,89 |
26284_QAPALTERNATOR 12V, kaucja: 57,81zł
105A FORD

Mag. główny0
0CAL10260ASALTERNATOR

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 105 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0076 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 53 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Producent | FORD |
CAL10260GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 105 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0076 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 53 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Producent | FORD |
CAL10260RSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 105 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0076 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 53 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Producent | FORD |