LRA02650_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 221,40zł
55/60A TOYOTA HI ACE
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ø koła pasowego [mm] | 74 |
| Liczba żeber | 2 |
| Zacisk | M6 |
| ID wykonania wtyczki | 0014 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Ciężar netto [kg] | 6,3 |
A6040_ASPALTERNATOR AS-PL
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez depozytu |
0986049510_BOSALTERNATOR 12V, kaucja: 123,00zł
70A TOYOTA HI-ACE DIESEL
Mag. główny0
00| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | zawiera pompę próżniową |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 145 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z podwójnym kołem pasowym |
| Liczba rowków | 2 |
| Ø koła pasowego [mm] | 77 |
| Długość [mm] | 230 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
111601_CRGALTERNATOR
14V 70A

Mag. główny0
0111963_CRGALTERNATOR
14V 70A

Mag. główny0
0LRA02710_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 458,79zł
70A TOYOTA HI-ACE DIESEL
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Rodzaj alternatora | zawiera pompę próżniową |
| Koła pasowe | z podwójnym kołem pasowym |
| Ø koła pasowego [mm] | 72 |
| Liczba żeber | 2 |
| Zacisk | M6 B+ |
| Zacisk | S-IG-L |
| ID wykonania wtyczki | 0024 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Ciężar netto [kg] | 5,4 |
LRB00308_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 338,25zł
70A TOYOTA HI-ACE DIES,
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Rodzaj alternatora | zawiera pompę próżniową |
| Ø koła pasowego [mm] | 72 |
| Liczba żeber | 2 |
| Zacisk | M6 B+ |
| Zacisk | S-IG-L |
| ID wykonania wtyczki | 0024 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Ciężar netto [kg] | 5,4 |
CAL40129ASALTERNATOR

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0041 |
| Ø koła pasowego [mm] | 75 |
| Zacisk | M6 |
| Koła pasowe | z podwójnym kołem pasowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Sterowany podciśnieniowo | z przewodem podciśnienia |
| Producent | TOYOTA |
188288_FEBALTERNATOR TOYOTA
HILUX VI pick-up (_N1_) 2.4 TD 4WD (LN165_, LN170_, LN190_, LN165, LN165H,... 1994.08->2006.03
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Ø koła pasowego [mm] | 75 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Liczba żeber | 2 |
| Ciężar [kg] | 6,2 |
444614_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Pozycja / stopień | L/R 0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba żeber | 2 |
| Ø koła pasowego [mm] | 74 |
| Zacisk | B+ / S / IG / L |
| Informacja uzupełniająca | z blokadą fali |
| Ciężar [kg] | 5,72 |