LRA02809_LCEALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT OPEL, kaucja: 123,00zł
120A

Mag. główny0
0A4073 (P)_ASPALTERNATOR AS-PL
Z WOLNYM KOŁEM PASOWYM
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Wersja | 63377490 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez depozytu |
A4073 (P-INA)_ASPALTERNATOR AS-PL
Z WOLNYM KOŁEM PASOWYM INA
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Wersja | 63377490 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez depozytu |
A4073_ASPALTERNATOR AS-PL
Mag. główny1
00| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| Wersja | 63377490 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez depozytu |
A6263 (DENSO)_ASPALTERNATOR OEM DENSO
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Wersja | DAN506 |
| Jakość | PREMIUM LINE |
| Nowa część bez depozytu |
0986049530_BOSALTERNATOR 12V, kaucja: 492,00zł
120A ALFA ROMEO FIAT OPEL

Mag. główny0
00| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 113 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 61,5 |
| Zacisk | L(M5) |
| Zacisk | B2+(M8) |
| Długość [mm] | 205 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1986A01523_BOSALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT
120A, ALFA ROMEO FIAT OPEL 1.9 JTD/CDTI

Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 113,9 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 61,5 |
| Zacisk | D+(M5) |
| Zacisk | B+(M8) |
| Długość [mm] | 204 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
114204_CRGALTERNATOR
14V 120A

Mag. główny0
0DAN592_DENALTERNATOR ALFA ROMEO 147/156 1.9JTD
Prąd ładowania [A]: 70

Mag. główny0
0MARC1885_MMAALTERNATOR ALFA ROMEO
!!! REGENEROWANY !!! ALFA ROMEO: 159

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
26427_QAPALTERNATOR 12V ALFA FIAT OPEL, kaucja: 57,81zł
120A Alfa Romeo 159 1.9JTDM, Fiat 1.9D Multijet , Opel Astra H , Vectra C, Zafira 1.9CDTI

Mag. główny0
0CAL30163ASALTERNATOR

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Ograniczenia producenta | MARELLI |
| ID wykonania wtyczki | CPA0093 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 62 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Producent | OPEL |
| Producent | VAUXHALL |
CAL30163GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Ograniczenia producenta | MARELLI |
| ID wykonania wtyczki | CPA0093 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 62 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Producent | OPEL |
| Producent | VAUXHALL |
CAL30180ASALTERNATOR

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0094 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 62 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Masa [g] | 6500 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Producent | ALFA ROMEO |
CAL30180GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0094 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 62 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Masa [g] | 6500 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Producent | ALFA ROMEO |
DAN506_DENALTERNATOR OPEL
Prąd ładowania [A]: 120 Astra H, Signum, Vectra C 1.9CDTI
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Nowa część bez depozytu | |
| Liczba żeber | 6 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 62 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Jakość | OE |
| Ciężar brutto [g] | 7020 |
DAN513_DENALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT
Prąd ładowania [A]: 70
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Nowa część bez depozytu | |
| Liczba żeber | 6 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 62 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Jakość | OE |
| Ciężar brutto [g] | 5970 |