LRA03059_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 282,90zł
150A VW T4 2.5 TDI
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 12 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 67 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | 0121 |
Średnica otworu 1 [mm] | 9 |
Ciężar netto [kg] | 8,22 |
A0521_ASPALTERNATOR AS-PL
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
0986045360_BOSALTERNATOR 12V, kaucja: 492,00zł
150A ,AUDI A3 2.0 TDI (3P), A4 2.0 TDI (B7), CHRYSLER Sebring 2.0 CRD (JS), DODGE Avenger 2.0 CRD , Caliber 2.0 CRD, Journey 2.0 CRD, FORD Galaxy I 2.8 V6 (WGR), JEEP Compass 2.0 CRD (MK49), Patriot 2.0 CRD (MK74), SEAT Alhambra 2.8 (7V), VW T4 2.8 VR6 (7
Mag. główny0
0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 39,6 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 57,2 |
Długość [mm] | 201 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
113884_CRGALTERNATOR
14V 150A
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | PL61 |
Ø koła pasowego [mm] | 56,0 |
Liczba rowków | 6 |
LRA02290_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 553,50zł
150A VW
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 12 |
Ø koła pasowego [mm] | 61 |
Liczba żeber | 7 |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | 0084 |
Średnica otworu 1 [mm] | 8 |
Ciężar netto [kg] | 7,67 |
LRA02318_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 553,50zł
150A ,AUDI A3 2.0 TDI (3P), A4 2.0 TDI (B7), CHRYSLER Sebring 2.0 CRD (JS), DODGE Avenger 2.0 CRD , Caliber 2.0 CRD, Journey 2.0 CRD, FORD Galaxy I 2.8 V6 (WGR), JEEP Compass 2.0 CRD (MK49), Patriot 2.0 CRD (MK74), SEAT Alhambra 2.8 (7V), VW T4 2.8 VR6 (7
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | L-DFM |
ID wykonania wtyczki | 0121 |
Średnica otworu 1 [mm] | 9 |
Ciężar netto [kg] | 7,79 |
CAL10458ASALTERNATOR
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | SEG |
ID wykonania wtyczki | CPA0155 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 67 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 7200 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | CHRYSLER |
Producent | FORD |
Producent | SEAT |
Producent | VW |
CAL10458GSALTERNATOR
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | SEG |
ID wykonania wtyczki | CPA0155 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 67 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 7200 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | CHRYSLER |
Producent | FORD |
Producent | SEAT |
Producent | VW |
CAL10458RSALTERNATOR
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | SEG |
ID wykonania wtyczki | CPA0155 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 67 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 7200 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | CHRYSLER |
Producent | FORD |
Producent | SEAT |
Producent | VW |
200012_VALALTERNATOR VAG
140A, 1.6/2.0 TDI
Mag. główny0
0
regenerowana część zamienna (REMAN) | |
Część wymienna bez kaucji | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
Pozycja / stopień | R 90 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 57 |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,25 |
437454_VALALTERNATOR
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
Pozycja / stopień | R 90 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 57 |
Zacisk | B+ |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 59 |
Ciężar [kg] | 7,09 |
439664_VALALTERNATOR VAG
140A,
Mag. główny0
0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
Pozycja / stopień | R 90 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 57 |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,72 |