LRA03634_LCEALTERNATOR 12V VAG, kaucja: 307,50zł
140A, A1 1.4/1.6/2.0 TDI/2.0 TFSI quattro (8X), Q3 2.0 TDI (8U), Alhambra 2.0 TDI (710), Ibiza V 1.4 TDI (6J 6P), Toledo IV 1.4 TDI (KG), Rapid 1.4 TDI (NJ3), Caddy III 1.6/2.0 TDI (2C), Caddy IV 1.6/2.0 TDI (SA), Polo 1.4 TDI (6R), Scirocco 2.0 TDI (137)
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | COM/LIN2 |
ID wykonania wtyczki | 0238 |
Średnica otworu 1 [mm] | 8,5 |
Ciężar netto [kg] | 7,2 |
A0631PR_ASPALTERNATOR AS-PL
140A, A1 1.4/1.6/2.0 TDI/2.0 TFSI quattro (8X), Q3 2.0 TDI (8U), Alhambra 2.0 TDI (710), Ibiza V 1.4 TDI (6J 6P), Toledo IV 1.4 TDI (KG), Rapid 1.4 TDI (NJ3), Caddy III 1.6/2.0 TDI (2C), Caddy IV 1.6/2.0 TDI (SA), Polo 1.4 TDI (6R), Scirocco 2.0 TDI (137)
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Jakość | PREMIUM LINE |
Część wymienna bez kaucji |
0986085040_BOSALTERNATOR, kaucja: 123,00zł
AUDI, SEAT, SKODA, VW
Mag. główny0
0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 39,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 61 |
Ø koła pasowego [mm] | 56,2 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | PL125 |
Długość [mm] | 200 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
116036_CRGALTERNATOR
14V 140A
Mag. główny0
0
116607_CRGALTERNATOR
14V 140A
Mag. główny0
0
26840_QAPALTERNATOR 12V, kaucja: 57,81zł
140A, A1 1.4/1.6/2.0 TDI/2.0 TFSI quattro (8X), Q3 2.0 TDI (8U), Alhambra 2.0 TDI (710), Ibiza V 1.4 TDI (6J 6P), Toledo IV 1.4 TDI (KG), Rapid 1.4 TDI (NJ3), Caddy III 1.6/2.0 TDI (2C), Caddy IV 1.6/2.0 TDI (SA), Polo 1.4 TDI (6R), Scirocco 2.0 TDI (137)
Mag. główny0
0
A3688S_ASPALTERNATOR
Mag. główny0
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Wersja | TG14C057 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
CAL10078GSALTERNATOR
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | SEG |
ID wykonania wtyczki | CPA0239 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Masa [g] | 6800 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | VW |
CAL15569ASALTERNATOR
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | SEG |
ID wykonania wtyczki | CPA0239 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Masa [g] | 7100 |
Producent | AUDI |
Producent | VW |
CAL15569GSALTERNATOR
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | SEG |
ID wykonania wtyczki | CPA0239 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Masa [g] | 7100 |
Producent | AUDI |
Producent | VW |
192969_FEBALTERNATOR
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Natężenie prądu [A] | 140 |
Ø koła pasowego [mm] | 48 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ciężar [kg] | 7,3 |
5515366_MEAALTERNATOR
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
ID wykonania wtyczki | B+,COM |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
dla numeru OE | 03L903024M |
5515366P_MEAALTERNATOR
Mag. główny0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
ID wykonania wtyczki | B+,COM |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
dla numeru OE | TG14C057 |
200232_VALALTERNATOR
Mag. główny0
regenerowana część zamienna (REMAN) | |
Część wymienna bez kaucji | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
Pozycja / stopień | R 90 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 57 |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,69 |
439724_VALALTERNATOR
Mag. główny0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
Pozycja / stopień | R 90 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 57 |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,7 |
440314_VALALTERNATOR
Mag. główny0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
Pozycja / stopień | R 90 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 57 |
Zacisk | B+ / Com |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 59 |
Ciężar [kg] | 7,68 |