639 903_HPPRZETWORNIK CIŚNIENIA, TURBOSPRĘŻARKA
Mag. główny1
0
0
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Liczba połączeń | 3 |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
120-08-117_ABAKONWERTER CIŚNIENIA
Mag. główny0
0
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
FT63011_FASPRZETWORNIK CIŚNIENIA, TURBOSPRĘŻARKA
Mag. główny0
0
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
181229_FEBKONWENTER CIŚNIENIA MERCEDES
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Liczba połączeń | 2 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Ciężar [kg] | 0,184 |
7.02256.10.0_PIEKONWERTER CIŚNIENIA, STEROWANIE SPALINAMI
Mag. główny0
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica 1 [mm] | 5 |
Średnica 2 [mm] | 6 |
Średnica 3 [mm] | 6 |
639 904_HPKONWERTER CIŚNIENIA, STEROWANIE SPALINAMI
Mag. główny0
0
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Liczba połączeń | 3 |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
dla numeru OE | 1K0 906 627 |