15W50 4000 1_MTUOLEJ 15W-50 4000 MOTION MOTUL 1L
ACEA A3/B3, API SL/CF MB 229.1 Olej mineralny do silników benzynowych i LPG, Diesla, turbo i wolnossących.Utrzymuje wnętrze silnika w czystości.
15W50 4000 208_MTUOLEJ 15W-50 4000 MOTION MOTUL 208L
ACEA A3/B3, API SL/CF MB 229.1 Olej mineralny do silników benzynowych i LPG, Diesla, turbo i wolnossących.Utrzymuje wnętrze silnika w czystości.
15W50 4000 5_MTUOLEJ 15W-50 4000 MOTION MOTUL 5L
ACEA A3/B3, API SL/CF MB 229.1 Olej mineralny do silników benzynowych i LPG, Diesla, turbo i wolnossących.Utrzymuje wnętrze silnika w czystości.
15W50 4100 208_MTUOLEJ 15W-50 4100 POWER MOTUL 208L
ACEA A3/B3, API SL/CF Dopuszczenia: VW 501.01 / 505.00, MB 229.1 Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej specjalnie zaprojektowany do silników samochodów starszych, z dużymi przebiegami. Do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem
Mag. główny0
0
Pojemność [litr] | 208 |
Rodzaj połączenia | Beczka |
Klasa lepkości wg SAE | 15W-50 |
Dopuszczenie przez producenta | VW 501 01 505 00 |
Zalecenie producenta oleju | MB 229.1H |
Specyfikacja wg ACEA | A3/B4 |
Specyfikacja wg API | SL |
Specyfikacja wg API | CF |
Ciężar brutto [kg] | 195,728 |
15W50 4100 4_MTUOLEJ 15W-50 4100 POWER MOTUL 4L
ACEA A3/B3, API SL/CF Dopuszczenia: VW 501.01 / 505.00, MB 229.1 Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej specjalnie zaprojektowany do silników samochodów starszych, z dużymi przebiegami. Do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem
Mag. główny0
0
Pojemność [litr] | 4 |
Rodzaj połączenia | Kanister |
Klasa lepkości wg SAE | 15W-50 |
Dopuszczenie przez producenta | VW 501 01 505 00 |
Zalecenie producenta oleju | MB 229.1H |
Specyfikacja wg ACEA | A3/B4 |
Specyfikacja wg API | SL |
Specyfikacja wg API | CF |
Ciężar brutto [kg] | 3,768 |
15W50 4100 5_MTUOLEJ 15W-50 4100 POWER MOTUL 5L
TD ACEA A3/B3, API SL/CF Dopuszczenia: VW 501.01 / 505.00, MB 229.1 Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej specjalnie zaprojektowany do silników samochodów starszych, z dużymi przebiegami. Do silników benzynowych i Diesl
Mag. główny0
0