141-01-077_ABAPIASTA KOŁA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Felga, liczba otworów | 5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 142 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 110 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
ADM58335_BLPŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY MAZDA
3 (BK) 2003.10-> 2009.12
Mag. główny0
00| Szerokość [mm] | 63 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 74 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 72 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 110 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 142 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko stożkowe kulkowe |
| Informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
| Informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
32686_FEBŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY MAZDA
tył, 3, 5
Mag. główny0
00| Szerokość [mm] | 63 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 74 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 72 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 110 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 142 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko stożkowe kulkowe |
| Informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
| Informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
83 93 2686_SWGZESTAW ŁOŻYSK KOŁA
Mag. główny0
| Szerokość [mm] | 63 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 74 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 72 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 110 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 142 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko stożkowe kulkowe |
| Informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
| Informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |