OE120/T10_CHAŚWIECA ISKR. OE120
BCPR6ET
Mag. główny0
00| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,6 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RC89TMC |
| Technika połączeń | SAE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Nickel GE |
| Położenie elektrod [mm] | 5 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 9 |
| Wysięg [mm] | 3 |
Z 204_BERŚWIECA ISKR. ULTRA Z 204
14FGR-8CTU

Mag. główny0
0K20TT_DENŚWIECA ISKR.TWINTIP K20TT
Peugeot 206, Opel Astra / Corsa, VW Golf , można stosować w zamian za : V-LINE : 14,20,24,26,27,28,30,37,38
Mag. główny>5
00| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | 1WT318110 |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Ciężar brutto [g] | 46 |
| artykuł alternatywny | IK20TT, IK20 |
BCPR6ET_NGKŚWIECA ZAPŁONOWA 2197 (!)
2197
Mag. główny1
00| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 5,2 |
Z522_BERŚWIECA ZAPŁONOWA

Mag. główny0
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16mm |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Opór od [kOhm] | 1 |
| Opór do [kOhm] | 3 |
| Długość opakowania [cm] | 9 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2 |
13518_FEBŚWIECA ZAPŁONOWA BMW
5 (E28) 525 i 1980.06->1987.12
Mag. główny0
00| zawiera numeru artykułu | 13516 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 2 elektrody masowe |
13521_FEBŚWIECA ZAPŁONOWA RENAULT
CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 (B/C57T, B/C57Y) 1990.05->1998.09
Mag. główny0
00| zawiera numeru artykułu | 13519 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
13536_FEBŚWIECA ZAPŁONOWA OPEL
CORSA D 1.4 2006.07->
Mag. główny0
00| zawiera numeru artykułu | 13534 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Odstęp elektrod [mm] | 1,0 |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 2 elektrody masowe |
73E0004-JPN_JPNŚWIECA ZAPŁONOWA
TOWAR BEZ ZWROTU ! DAEWOO NUBIRA I/II 2.0I DOHC / LEGANZA 2.0I DOHC/ CHEVROLET LACETTI 1.8I DOHC/ EVANDA 2.0I DOHC/

Mag. główny0
0| Przewód zapłonowy | 2 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | 2 elektrody masowe |
| Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza | 2 elektrody masowe |
| Złącze świecy zapłonowej | 2 elektrody masowe |
| Cewka zapłonowa | 2 elektrody masowe |
| Odstęp elektrod [mm] | 1,0 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
BKUR5ET-10_NGKŚWIECA ZAPŁONOWA 7553 (!)
7553
Mag. główny>5
00| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 1 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 5,2 |
| Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |