29342_FEBSONDA LAMBDA (!)
Mag. główny0
0
0
09SKV073_SKVSONDA LAMBDA
NTK: 5656
Mag. główny0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 290 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
175950_FEBSONDA LAMBDA OPEL
Zafira, Adam, AstraJ, GTC, Corsa D, Mokka
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Ciężar [kg] | 0,116 |
OSM003_MMASONDA LAMBDA OPEL
13103981
Mag. główny0
0
0
Opór [Ohm] | 9 |
Długość [mm] | 275 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 275 |
sonda lambda | ogrzewana |
OSM019_MMASONDA LAMBDA OPEL (!)
855351
Mag. główny1
0
0
Opór [Ohm] | 9 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 296 |
Długość przewodu [mm] | 296 |
sonda lambda | ogrzewana |
368000_VALSONDA LAMBDA
855252
Mag. główny0
0
0
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | sonda planarna |
Liczba zestyków | 4 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Ciężar [kg] | 0,13 |
40-76-0036_VEMSONDA LAMBDA OPEL
OMEGA B kombi (21_, 22_, 23_) 2.6 V6 1994.03->2003.07
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 270 |
Długość całkowita [mm] | 300 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
40-76-0037_VEMSONDA LAMBDA OPEL
OMEGA B kombi (21_, 22_, 23_) 2.6 V6 1994.03->2003.07
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 350 |
Wymiar gwintu | M18x1,5mm |
Opór [Ohm] | 9 |
Długość całkowita [mm] | 300 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |