103075_FEBPOMPA WODY MERCEDES
KLASA E (W212) E 250 CDI / BlueTEC 4-matic (212.082, 212.097) 2009.01->
Mag. główny0
00| Materiał obudowy | Aluminium |
| Materiał wirnika pompy wody | Metal |
| Materiał uszczelnienia | Guma |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Informacja uzupełniająca | niezałączana pompa wodna |
| liczba skrzydeł/łopatek | 7 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| uwzględnić informację serwisową |
199752_FEBPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA
Mag. główny0
0| Materiał obudowy | Odlew aluminiowy |
| Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
| Materiał uszczelnienia | Guma |
| Informacja uzupełniająca | załączana pompa wodna |
| liczba skrzydeł/łopatek | 7 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
P1513_HPUPOMPA WODY MERCEDES
Mercedes CLS 11-, C-klasa 07-, E-klasa 09-, GLK 08-, M-klasa 11-, S-klasa 05-, SLK 11- / 2143cm3
Mag. główny0
00| Tryb pracy | mechaniczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Materiał wirnika pompy wody | Metal |
| Informacja uzupełniająca | niezałączana pompa wodna |
| Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Rodzaj korpusu | 1-częściowa obudowa |
PK15130_HPUZESTAW ROZRZĄDU Z PASKIEM + POMPA WODY DB
bez bypassu podciśnieniowego C180/200/220/250 CDI E200/220/250/300 CDI
Mag. główny0
00| Liczba pasków | 1 |
| Liczba żeber | 6 |
| Długość [mm] | 2155 |
| z rolkami | 4 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Informacja uzupełniająca | niezałączana pompa wodna |
| Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
| Rodzaj korpusu | 1-częściowa obudowa |
538080410_INAPOMPA WODY MERCEDES
DB
Mag. główny0
00| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Tryb pracy | sterowany podciśnieniowo |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
013 220 0015_MEYPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA
Mag. główny0
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego regulatora |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba żeber | 6 |
| Informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego styku wyłączającego |
| Informacja uzupełniająca | niezałączana pompa wodna |
| uwzględnić informację serwisową | |
| Jakość | Sealed with SiC/SiC |
| Nowa część bez kaucji | |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | 999 990 0002 |
10 10 3075_SWGPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA
Mag. główny0
| Materiał obudowy | Aluminium |
| Materiał wirnika pompy wody | Metal |
| Materiał uszczelnienia | Guma |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Informacja uzupełniająca | niezałączana pompa wodna |
| liczba skrzydeł/łopatek | 7 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| uwzględnić informację serwisową |
33 11 3431_SWGPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA
Mag. główny0
| Materiał obudowy | Odlew aluminiowy |
| Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
| Materiał uszczelnienia | Guma |
| Informacja uzupełniająca | załączana pompa wodna |
| liczba skrzydeł/łopatek | 7 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
408 263_HPPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA
Mag. główny0
0| Tryb pracy | mechaniczne |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu |
409 372_HPPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA
Mag. główny0
0| Tryb pracy | mechaniczne |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurką |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu |
620 679_HPPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA