ADN18117_BLPZESTAW OSŁON, WAŁ NAPĘDOWY (!)
392410F000
Mag. główny3
0
0
Długość [mm] | 88 |
Materiał | Guma |
Strona zabudowy | Od strony koła |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
Ciężar [kg] | 0,280 |
22979_FEBOSŁONA PRZEGUBU FORD
Mag. główny0
0
0
Długość [mm] | 117 |
Materiał | Termoplast |
Strona zabudowy | Od strony koła |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87 |
Ciężar [kg] | 0,06 |
29203_FEBOSŁONA PRZEGUBU OPEL
Mag. główny0
0
0
Długość [mm] | 125 |
Materiał | Termoplast |
Strona zabudowy | Od strony koła |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 92 |
Ciężar [kg] | 0,320 |
uwzględnić informację serwisową |
48827_FEBOSŁONA PRZEGUBU OPEL
ZAFIRA Mk II (B) (M75) 1.9 CDTI 2005.04->2014.11
Mag. główny0
0
0
Długość [mm] | 125 |
Materiał | Termoplast |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,292 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 90 |
uwzględnić informację serwisową |
50P9022-JPN_JPNOSŁONA PRZEGUBU FORD
FORD MONDEO III / MONDEO III TURNIER 2.0 16V DI / TDDi (66 kW) 11.00-
40 92 9203_SWGZESTAW OSŁON, WAŁ NAPĘDOWY
Mag. główny0
Długość [mm] | 125 |
Materiał | Termoplast |
Strona zabudowy | Od strony koła |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,320 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 92 |
uwzględnić informację serwisową |
40 94 8826_SWGOSŁONA, WAŁ NAPĘDOWY
40 94 8827_SWGZESTAW OSŁON, WAŁ NAPĘDOWY
Mag. główny0
Długość [mm] | 125 |
Materiał | Termoplast |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,292 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 90 |
206 989_HPZESTAW OSŁON, WAŁ NAPĘDOWY
Mag. główny0
0
Strona zabudowy | Od strony koła |
Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
Wysokość [mm] | 125 |
Materiał osłony | Termoplast |
Liczba na oś | 2 |
Zestaw pełny |