1986S00604_BOSROZRUSZNIK MAZDA
1.4 kW, 3 (BL) 2.0, 5 (CW) 1.8 MZR/2.0, 6 (GH) 1.8 MZR/2.0 MZR
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba zębów | 11 |
Zacisk | 30,50 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 22,2 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Średnica otworu [mm] | 10,7 |
Średnica otworu 2 [mm] | 10,7 |
Długość [mm] | 201 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 90 |
1986S00674_BOSROZRUSZNIK BMW
1.4 kW
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,2 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 30,30h,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 76,2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 21 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1.5 |
Średnica otworu [mm] | 8 |
Długość [mm] | 198 |
Pozycja / stopień | rechts |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 120 |
1986S00687_BOSROZRUSZNIK 12V
1.1 kW BMW
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,1 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 76,2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 25,5 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10 |
Średnica otworu 2 [mm] | 11 |
Długość [mm] | 198 |
Pozycja / stopień | rechts |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 52 |
1986S00694_BOSROZRUSZNIK 12 V
1,4 kW RENAULT
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Liczba zębów | 11 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 66 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | -0,7 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1.5 |
Długość [mm] | 231 |
Pozycja / stopień | links |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 55 |
1986S00698_BOSROZRUSZNIK 12V
1.4 kW, AUDI A6 C6 2.0 TDI/RS quattro/S6 quattro, A8 D3, Q7 (4LB) 4.2 FSI
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 74 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 23 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1.5 |
Średnica otworu 2 [mm] | 12,5 |
Długość [mm] | 225 |
Pozycja / stopień | links |
Kąt mocowania [stopień] | 45 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 150 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 45 |
1986S00699_BOSROZRUSZNIK 12 V
1.4 kW ALFA ROMEO FIAT
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 82 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 8,5 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Średnica otworu [mm] | 9 |
Średnica otworu 2 [mm] | 9 |
Otwór Ø 3 [mm] | 9 |
Długość [mm] | 227 |
Pozycja / stopień | links |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 45 |
1986S00700_BOSROZRUSZNIK 12 V
1,4 kW BMW
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 30,50,30h |
Średnica kołnierza [mm] | 76 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 26 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10x1.5 |
Średnica otworu 2 [mm] | 11 |
Długość [mm] | 228 |
Pozycja / stopień | rechts |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 50 |
1986S00703_BOSROZRUSZNIK 12 V
1,4 kW CHRYSLER MERCEDES
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 0 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba zębów | 10 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 60 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 26 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Długość [mm] | 248 |
Pozycja / stopień | links |
Kąt mocowania [stopień] | 24 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 160 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 24 |
1986S00706_BOSROZRUSZNIK 12V
1.4 kW, ALFA ROMEO BRERA DODGE JOURNEY OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN SUZUKI SX4, SX4 S-CROSS 1.6D/1.8/2.0D 06.08-
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba zębów | 10 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 76,2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 3,4 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Średnica otworu [mm] | 9 |
Średnica otworu 2 [mm] | 9 |
Otwór Ø 3 [mm] | 9 |
Długość [mm] | 215 |
Pozycja / stopień | links |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 45 |
1986S00714_BOSROZRUSZNIK
1.4 kW,
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 0 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Liczba zębów | 13 |
Zacisk | 30,50 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | -4,8 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1.5 |
Długość [mm] | 218 |
Pozycja / stopień | links |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 37 |
1986S00888_BOSROZRUSZNIK
MERCEDES-BENZ, VW (VOLKSWAGEN)
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 0 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba zębów | 12 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 70 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 15,3 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Długość [mm] | 165 |
Pozycja / stopień | links |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 125 |
1986S00942_BOSROZRUSZNIK OPEL
1.4 kW, ASTRA K (B16) 1.2 TURBO
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 0 |
Liczba zębów | 12 |
Zacisk | 50 |
Zacisk | 30 |
Średnica kołnierza [mm] | 63 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 13,2 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Średnica otworu [mm] | 14,2 |
Średnica otworu 2 [mm] | 14,2 |
Otwór Ø 3 [mm] | 11 |
Długość [mm] | 230 |
Pozycja / stopień | rechts |
Kąt mocowania [stopień] | 35 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 59 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 35 |
1986S01054_BOSROZRUSZNIK RENAULT
DEL brak aktywności 1.4 kW, KOLEOS II (HC_) 1.6 dCi
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 0 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Liczba zębów | 12 |
Zacisk | 30, 50 |
Średnica kołnierza [mm] | 64 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 0,8 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10X1,5 |
Rozmiar gwintu 1 | M10X1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1,5 |
Długość [mm] | 201,3 |
Pozycja / stopień | links |
Kąt mocowania [stopień] | 34 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 88 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 34 |
1986S01123_BOSROZRUSZNIK FORD
1.4 kW, 1.0 EcoBoost
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Liczba zębów | 8 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 85,9 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 20 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10x1,5 |
Średnica otworu [mm] | 9 |
Długość [mm] | 194 |
Pozycja / stopień | rechts |
Kąt mocowania [stopień] | 54 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 71 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 54 |
1986S01153_BOSROZRUSZNIK HYUNDAI KIA
1.4 kW, ATOS (MX) 0.8/1.0/1.1, GETZ (TB) 1.1, i10 I 1.1
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 0 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba zębów | 8 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 75 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 14 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M8x1,25 |
Rozmiar gwintu 1 | M8x1,25 |
Długość [mm] | 183 |
Pozycja / stopień | rechts |
Kąt mocowania [stopień] | 38 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 90 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 38 |
1986S01162_BOSROZRUSZNIK FIAT OPEL
1.4 kW , Alfa 159 1.8 MPI (939), Cruze 1.6/1.8 (J30), Orlando 1.8 (J309), Croma II 1.8 16V (194), Astra H 1.6/1.8, Astra J 1.6/1.8, Corsa D 1.6 Turbo, Insignia 1.6/1.6 TURBO/1.8, Meriva A 1.6, Signum 1.8, Vectra C 1.8, Zafira B 1.6/1.8, 9-5 II 1.6t
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 40 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 68 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 17,1 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Średnica otworu [mm] | 8,7 |
Średnica otworu 2 [mm] | 8,7 |
Długość [mm] | 203 |
Pozycja / stopień | links |
Kąt mocowania [stopień] | 40 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 310 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 40 |
1986S01263_BOSROZRUSZNIK HYUNDAI
2.0 kW, HYUNDAI Galloper I/II 2.5 TD, MITSUBISHI L200 I 2.3/2.5 D/TD, L300 2.3/2.5 D, Lancer IV 2.0 D, Pajero I/II 2.5 TD
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 2 |
Liczba otworów do mocowania | 0 |
Liczba otworów gwintowanych | 54 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 77 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 3,1 |
Rodzaj rozrusznika | samowysprzęglający |
Wymiar gwintu | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Długość [mm] | 240 |
Pozycja / stopień | rechts |
Kąt mocowania [stopień] | 54 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 54 |
S0136_ASPROZRUSZNIK AS-PL
Mag. główny0
0
S0393_ASPROZRUSZNIK AS-PL
Mag. główny0
0
S0545 (BOSCH)_ASPROZRUSZNIK OEM BOSCH
Mag. główny0
0
S1098 (DELCO)_ASPROZRUSZNIK OEM DELCO
Mag. główny0
0
S3093 (VALEO)_ASPROZRUSZNIK OEM VALEO
Mag. główny0
0
S3134 (VALEO)_ASPROZRUSZNIK VALEO
Mag. główny0
0
S5005_ASPROZRUSZNIK AS-PL
Mag. główny0
0
S5006_ASPROZRUSZNIK AS-PL
Mag. główny0
0
S0535_ASPROZRUSZNIK AS-PL
46823543
Mag. główny0
0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba zębów | 10 |
Wersja | 0001108456 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
S0535S_ASPROZRUSZNIK (!)
Mag. główny1
0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba zębów | 10 |
Wersja | 0001108450 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
S1084S_ASPROZRUSZNIK AS-PL
115626
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,2 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba zębów | 9 |
Wersja | 25180808 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
S3001_ASPROZRUSZNIK (!)
Mag. główny1
0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,7 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba zębów | 11 |
Wersja | D7R25 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
S3107S_ASPROZRUSZNIK (!)
3610002511
Mag. główny1
0
0
Moc znamionowa [kW] | 0,8 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba zębów | 8 |
Wersja | TM000A37001 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
S9402S_ASPROZRUSZNIK (!)
CV6T11000AA
Mag. główny1
0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,2 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba zębów | 8 |
Wersja | CV6T-11000-AA |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
0001108230_BOSROZRUSZNIK 12V
1,4 kW BMW X5 (E53)
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 30 |
Zacisk | 50 |
Zacisk | 30h |
Średnica kołnierza [mm] | 76,2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 21 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1.5 |
Średnica otworu [mm] | 8 |
Długość [mm] | 233 |
Pozycja / stopień | rechts |
Kąt mocowania [stopień] | 30 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 120 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 30 |
0986014141_BOSROZRUSZNIK 12V, kaucja: 123,00zł
2,0KW HYUNDAI Galloper I/II 2.5 TD, MITSUBISHI L200 I 2.3/2.5 D/TD, L300 2.3/2.5 D, Lancer IV 2.0 D, Pajero I/II 2.5 TD
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 2 |
Liczba otworów do mocowania | 0 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba zębów | 10 |
Liczba zębów | 13 |
Liczba zębów | 12 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 77 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 3,5 |
Rodzaj rozrusznika | samowysprzęglający |
Wymiar gwintu | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Długość [mm] | 241 |
Pozycja / stopień | rechts |
Kąt mocowania [stopień] | 65 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 65 |
0986017110_BOSROZRUSZNIK 12V, kaucja: 123,00zł
1,4kW BMW
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,2 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 30,30h,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 76,2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 20,47 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1.5 |
Średnica otworu [mm] | 8 |
Długość [mm] | 214 |
Pozycja / stopień | rechts |
Kąt mocowania [stopień] | 33 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 120 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 33 |
0986017790_BOSROZRUSZNIK 12V, kaucja: 246,00zł
2.0 kW FIAT ALFA
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 2 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 0 |
Liczba zębów | 11 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 50 |
Zacisk | 30 |
Średnica kołnierza [mm] | 82,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 9 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Średnica otworu [mm] | 9 |
Średnica otworu 2 [mm] | 9 |
Otwór Ø 3 [mm] | 9 |
Długość [mm] | 243 |
Pozycja / stopień | links |
Kąt mocowania [stopień] | 37 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 45 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 37 |
0986018890_BOSROZRUSZNIK 12 V, kaucja: 246,00zł
1,4 kW BMW
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 30,50,30h |
Średnica kołnierza [mm] | 76,2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 25,5 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10x1.5 |
Średnica otworu 2 [mm] | 11 |
Długość [mm] | 233 |
Pozycja / stopień | rechts |
Kąt mocowania [stopień] | 55 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 45 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 55 |
0986019271_BOSROZRUSZNIK, kaucja: 123,00zł
RENAULT
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 2 |
Liczba otworów do mocowania | 0 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Liczba zębów | 11 |
Zacisk | 50 |
Zacisk | 30 |
Średnica kołnierza [mm] | 66 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | -1 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1.5 |
Długość [mm] | 238 |
Pozycja / stopień | links |
Kąt mocowania [stopień] | 32 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 60 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 32 |
0986019500_BOSROZRUSZNIK, kaucja: 123,00zł
CHRYSLER, MERCEDES-BENZ
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 0 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba zębów | 10 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 60 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 26 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Długość [mm] | 246 |
Pozycja / stopień | links |
Kąt mocowania [stopień] | 24 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 160 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 24 |
0986021280_BOSROZRUSZNIK 12 V MERCEDES, kaucja: 246,00zł
1.4 kW,
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 0 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba zębów | 10 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 60 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 26,4 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Długość [mm] | 237 |
Pozycja / stopień | links |
Kąt mocowania [stopień] | 43 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 137 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 43 |
0986022601_BOSROZRUSZNIK, kaucja: 24,60zł
HYUNDAI, KIA
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 0,8 |
Liczba otworów do mocowania | 0 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba zębów | 8 |
Zacisk | 50 |
Zacisk | 30 |
Średnica kołnierza [mm] | 75 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 13,8 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Wymiar gwintu | M8 |
Rozmiar gwintu 1 | M8x1.25 |
Długość [mm] | 184 |
Pozycja / stopień | rechts |
Kąt mocowania [stopień] | 39 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 92 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 39 |
0986023660_BOSROZRUSZNIK 12V, kaucja: 246,00zł
1.1KW , Alfa 159 1.8 MPI (939), Cruze 1.6/1.8 (J30), Orlando 1.8 (J309), Croma II 1.8 16V (194), Astra H 1.6/1.8, Astra J 1.6/1.8, Corsa D 1.6 Turbo, Insignia 1.6/1.6 TURBO/1.8, Meriva A 1.6, Signum 1.8, Vectra C 1.8, Zafira B 1.6/1.8, 9-5 II 1.6t
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,1 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 0 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 68 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 17,3 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Średnica otworu [mm] | 8,6 |
Średnica otworu 2 [mm] | 8,6 |
Długość [mm] | 199 |
Pozycja / stopień | links |
Kąt mocowania [stopień] | 40 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 320 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 40 |
0986025660_BOSROZRUSZNIK, kaucja: 246,00zł
ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA, OPEL, SAAB
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,7 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 0 |
Liczba zębów | 10 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 50 |
Zacisk | 30 |
Średnica kołnierza [mm] | 82,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 8,5 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Średnica otworu [mm] | 9 |
Średnica otworu 2 [mm] | 9 |
Otwór Ø 3 [mm] | 9 |
Długość [mm] | 228 |
Pozycja / stopień | links |
Kąt mocowania [stopień] | 37 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 45 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 37 |
0986025670_BOSROZRUSZNIK, kaucja: 246,00zł
ALFA ROMEO, DODGE, FIAT, JEEP, LANCIA, OPEL, SUZUKI
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 0 |
Liczba zębów | 11 |
Liczba zębów | 10 |
Zacisk | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 76,2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 4,2 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Średnica otworu [mm] | 9 |
Średnica otworu 2 [mm] | 9 |
Otwór Ø 3 [mm] | 9 |
Długość [mm] | 215 |
Pozycja / stopień | links |
Kąt mocowania [stopień] | 37 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 45 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 37 |
0986026220_BOSROZRUSZNIK, kaucja: 24,60zł
BMW, OPEL
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,2 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Liczba zębów | 9 |
Zacisk | 30,30h,50 |
Średnica kołnierza [mm] | 76,2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 21 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1.5 |
Średnica otworu [mm] | 8 |
Długość [mm] | 233 |
Pozycja / stopień | rechts |
Kąt mocowania [stopień] | 34 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 120 |
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 34 |
0986028060_BOSROZRUSZNIK, kaucja: 123,00zł
FORD
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,2 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 21 |
0986029250_BOSROZRUSZNIK, kaucja: 123,00zł
MAZDA
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba zębów | 11 |
Zacisk | 30,50 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 22,2 |
Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
Średnica otworu [mm] | 10,7 |
Średnica otworu 2 [mm] | 10,7 |
Długość [mm] | 201 |
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 90 |
101598_FEBROZRUSZNIK BMW
3 (E36) 316 i 1990.09->1998.11
Mag. główny0
0
0
90E0500-JPN_JPNROZRUSZNIK HYUNDAI
ATOS 1.0I 97->/ATOS PRIME 1.0I 99->/GETZ 1.1I 02.05->/ PICANTO 1.0I/1.1I /0.9 KW/
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zębów | 8 |
Moc znamionowa [kW] | 0,8 |
90E0A01-JPN_JPNROZRUSZNIK CHRYSLER
CHRYSLER CROSSFIRE 3.2
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zębów | 10 |
Moc znamionowa [kW] | 1,7 |
LRS00439_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 184,50zł
2,0KW HYUNDAI Galloper I/II 2.5 TD, MITSUBISHI L200 I 2.3/2.5 D/TD, L300 2.3/2.5 D, Lancer IV 2.0 D, Pajero I/II 2.5 TD
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 77 |
Liczba zębów | 10 |
Liczba zębów | 12 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | Plug |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Ciężar netto [kg] | 5,7 |
LRS00474_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 141,45zł
1,7KW COLT DIESEL
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,7 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 77 |
Liczba zębów | 10 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | Plug |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Ciężar netto [kg] | 4,6 |
LRS00617_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 184,50zł
2,2KW MITSUBISHI DIESEL
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 2,2 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 77 |
Liczba zębów | 13 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 B+ |
ID wykonania wtyczki | Plug |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Ciężar netto [kg] | 5,8 |
LRS00735__LCEROZRUSZNIK 12V
1,7KW RENAULT DIESEL
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,7 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 66 |
Liczba zębów | 10 |
Liczba zębów | 11 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | Pin "50" 6.4mm Plug |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Ciężar netto [kg] | 4,42 |
LRS00735_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 61,50zł
1,7KW RENAULT DIESEL
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,7 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 66 |
Liczba zębów | 10 |
Liczba zębów | 11 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | Pin "50" 6.4mm Plug |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Ciężar netto [kg] | 4,42 |
LRS01453_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 24,60zł
0,8KW HYUNDAI
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 0,8 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 75 |
Liczba zębów | 8 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | Plug |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Ciężar netto [kg] | 3,48 |
LRS01552_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 215,25zł
1,4KW MERCEDES
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 60 |
Liczba zębów | 10 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | Pin "50" M6 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Ciężar netto [kg] | 3,1 |
LRS01666_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 24,60zł
1,8KW FIAT ALFA
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,8 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 82 |
Liczba zębów | 9 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 |
Zacisk | Pin "50" M6 |
ID wykonania wtyczki | 0274 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ciężar netto [kg] | 3,3 |
LRS01799_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 307,50zł
1,4KW BMW
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 76 |
Liczba zębów | 9 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 |
Zacisk | Pin "50" M6 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Ciężar netto [kg] | 3,2 |
LRS02035_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 276,75zł
2,2KW MITSUBISHI SPACE WAGON
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 2,2 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 77 |
Liczba zębów | 10 |
Liczba zębów | 13 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | Plug |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Ciężar netto [kg] | 5,5 |
LRS02092_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 141,45zł
0,9KW NISSAN
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 0,9 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 82,5 |
Liczba zębów | 9 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | Plug |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Ciężar netto [kg] | 4,35 |
LRS02098_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 202,95zł
1,7KW RENAULT
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,7 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 65 |
Liczba zębów | 11 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | Plug |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Ciężar netto [kg] | 5,4 |
LRS02100_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 92,25zł
1,4KW CITROEN PEUGEOT
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 66 |
Liczba zębów | 10 |
Liczba zębów | 13 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 |
Zacisk | Pin "50" M5 |
ID wykonania wtyczki | 0273 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Ciężar netto [kg] | 2,8 |
LRS02108_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 282,90zł
2,0KW RENAULT Clio II 1.9 D/1.9 dTi, Kangoo I 1.9 dTi, Laguna I 1.9 dTi, Megane I 1.9 D/1.9 dT
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zębów | 11 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | Pin "50" M5 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Ciężar netto [kg] | 4,8 |
LRS02130_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 141,45zł
1,4KW FORD
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 76 |
Liczba zębów | 10 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 |
ID wykonania wtyczki | Plug |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Ciężar netto [kg] | 3,76 |
LRS02205_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 578,10zł
1,4kW BMW 530i 3.0 (E60), X3 3.0i (E83), Z4 3.0i (E85)
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 76 |
Liczba zębów | 9 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | Pin "30" M8 B+ |
Zacisk | Pin "50" M6 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Ciężar netto [kg] | 2,1 |
LRS02317_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 24,60zł
1.1KW , Alfa 159 1.8 MPI (939), Cruze 1.6/1.8 (J30), Orlando 1.8 (J309), Croma II 1.8 16V (194), Astra H 1.6/1.8, Astra J 1.6/1.8, Corsa D 1.6 Turbo, Insignia 1.6/1.6 TURBO/1.8, Meriva A 1.6, Signum 1.8, Vectra C 1.8, Zafira B 1.6/1.8, 9-5 II 1.6t
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,1 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 68 |
Liczba zębów | 9 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | Pin "50" M6 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Ciężar netto [kg] | 2,6 |
LRS02360_LCEROZRUSZNIK 12V ALFA ROMEO FIAT LANCIA, kaucja: 295,20zł
1.4 kW, Alfa 159 2.0 JTDM/Brera 2.0 JTDM/Spider 2.0 JTDM (939), DODGE Journey 2.0 CRD 2011-, Bravo II 2.0 D Multijet (198), Doblo II 1.6 JTD (263), Ducato 115 2.0 JTD (250), Linea 1.6 D Multijet (323), Sedici 2.0 D Multijet (189), Tipo 1.6 D (356, 357), D
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 76 |
Liczba zębów | 10 |
Liczba zębów | 11 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | Pin "50" M6 |
ID wykonania wtyczki | 0274 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ciężar netto [kg] | 3,14 |
LRS02461_LCEROZRUSZNIK 12V AUDI VW, kaucja: 282,90zł
1.4 kW, A8 6.0 W12 quattro (4E), Q7 4.2 FSI (4L), RS6 5.0 quattro (C6 4F), S6 5.2 quattro (C6 4F), S8 5.2 quattro (4E), Touareg 4.2 V8 FSI (7P)
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 74 |
Liczba zębów | 9 |
ID wykonania wtyczki | 0156 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Ciężar netto [kg] | 3,3 |
LRS02586_LCEROZRUSZNIK 12V VW, kaucja: 153,75zł
2.2 kW, Amarok 2.0 TDI (2H), Crafter 2.0 TDI (2E)
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 2,2 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zębów | 12 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | Pin "50" Plug |
ID wykonania wtyczki | 0156 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Ciężar netto [kg] | 3,96 |
LRS02773_LCEROZRUSZNIK FORD, kaucja: 282,90zł
1.2 kW, FORD B-Max, EcoSport, Fiesta, Focus, Tourneo Courier, Transit Courier 1.0 Eco Boost
Mag. główny0
0
Moc znamionowa [kW] | 1,2 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica kołnierza [mm] | 86 |
Liczba zębów | 8 |
Liczba zębów | 10 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zacisk | Pin "50" M6 |
ID wykonania wtyczki | 0274 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Ciężar netto [kg] | 2,24 |
LRT00119R_LCEROZRUSZNIK 12V, kaucja: 92,25zł
1,4KW BMW
Mag. główny0
0
MSRC1067_MMAROZRUSZNIK BMW - 12V / 1,4KW
!!! REGENEROWANY !!! BMW: SERIE 3 (E30) 318i 1988-, (E36) 315i, 318i 1993-, 320i 1990-, 323i 1995-, 325i 1990-, 328i 1995-, SERIE 3 (E46) 316i, 318i, 320i, 323i, 325i, 328i, 1998-, 330i 2000-, SERIE 5 (E34) 518i 1989-, (E
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
27094_QAPROZRUSZNIK 12V, kaucja: 57,81zł
1,8KW FIAT ALFA
Mag. główny0
0
27135_QAPROZRUSZNIK 12V, kaucja: 57,81zł
1,4KW BMW
Mag. główny0
0
27179_QAPROZRUSZNIK 12V, kaucja: 57,81zł
1,4KW CITROEN PEUGEOT
Mag. główny0
0
27182_QAPROZRUSZNIK 12V, kaucja: 57,81zł
1,7KW RENAULT DIESEL
Mag. główny0
0
27264_QAPROZRUSZNIK 12V, kaucja: 57,81zł
1.1 kW, Alfa 159 1.8 MPI (939), Cruze 1.6/1.8 (J30), Orlando 1.8 (J309), Croma II 1.8 16V (194), Astra H 1.6/1.8, Astra J 1.6/1.8, Corsa D 1.6 Turbo, Insignia 1.6/1.6 TURBO/1.8, Meriva A 1.6, Signum 1.8, Vectra C 1.8, Zafira B 1.6/1.8, 9-5 II 1.6t
Mag. główny0
0
27494_QAPROZRUSZNIK 12V, kaucja: 57,81zł
2.2 kW, HYUNDAI, MITSUBISHI
Mag. główny0
0
27512_QAPROZRUSZNIK 12V, kaucja: 57,81zł
2,0 kW, HYUNDAI, MITSUBISHI
Mag. główny0
0
27664_QAPROZRUSZNIK 12V
3610002511
Mag. główny1
0
27779_QAPROZRUSZNIK FORD, kaucja: 55,35zł
1.2 kW, FORD B-Max, EcoSport, Fiesta, Focus, Tourneo Courier, Transit Courier 1.0 Eco Boost
Mag. główny0
0
432629_VALROZRUSZNIK RENAULT
Express I, Express II, Extra MK I, Extra MK II, Rapid
Mag. główny0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 3,1 |
Liczba zębów | 11 |
Liczba otworów | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Ciężar [kg] | 5,76 |
432637_VALROZRUSZNIK VOLVO
440 1.9 TD
Mag. główny0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,6 |
Liczba zębów | 11 |
Liczba otworów | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Pozycja / stopień | L 32 |
Zacisk | NO |
Ciężar [kg] | 4,2 |
432672_VALROZRUSZNIK RENAULT
DIVERSE
Mag. główny0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 2 |
Liczba zębów | 11 |
Liczba otworów | 3 |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Pozycja / stopień | L 32 |
Zacisk | NO |
Ciężar [kg] | 4,01 |
438101_VALROZRUSZNIK HYUNDAI
Amica 1.0 i
Mag. główny0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 0,8 |
Liczba zębów | 8 |
Liczba otworów | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Pozycja / stopień | R 37 |
Zacisk | NO |
Średnica kołnierza [mm] | 75 |
Ciężar [kg] | 3,5 |
438121_VALROZRUSZNIK HYUNDAI
Galloper
Mag. główny0
0
438123_VALROZRUSZNIK MITSUBISHI
L200 (K1/2/3), L300 (P0/1/3), Pajero 1 (L0/1), Pajero 2 (V2/4), Shogun 1 (L0/1), Shogun 2 (V2/4)
Mag. główny0
0
438301_VALROZRUSZNIK FORD
1.2 kW, FORD B-Max, EcoSport, Fiesta, Focus, Tourneo Courier, Transit Courier 1.0 Eco Boost
Mag. główny0
0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [kW] | 1,2 |
Liczba zębów | 8 |
Liczba otworów | 2 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Pozycja / stopień | R 54 |
Zacisk | NO |
Ciężar [kg] | 2,48 |
24-12-17790_VEMROZRUSZNIK ALFA ROMEO
145 (930_) 1.9 JTD 1994.07->2001.01
Mag. główny0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zębów | 9 |
Moc znamionowa [kW] | 2 |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
37-12-52506_VEMROZRUSZNIK MITSUBISHI
COLT II (C1_A) 1.8 GL Diesel (C14A) 1982.10->1988.04
Mag. główny0
0
37-12-52538_VEMROZRUSZNIK VOLVO
S40 I (VS) 1.9 TD 1995.07->2004.06
Mag. główny0
0
46-12-17391_VEMROZRUSZNIK VOLVO
460 L (464) 1.9 Turbo-Diesel 1988.09->1996.07
Mag. główny0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zębów | 11 |
Moc znamionowa [kW] | 1,7 |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
20-12-17110_VEMROZRUSZNIK BMW
12 V, 1,4kW
Mag. główny0
0
20-12-18460_VEMROZRUSZNIK BMW
12 V, 1,4kW
Mag. główny0
0