FO-023JM_ASHFILTR OLEJU
Mag. główny0
| Wysokość [mm] | 101,5 |
| Wymiar gwintu | M 20 X 1,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
| Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1 |
| Informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Średnica zewnętrzna pierścienia uszczelniającego [mm] | 72 |
| Średnica wewnętrzna pierścienia uszczelniającego [mm] | 62 |
| dla numeru OE | 1608076280 |
ADL142104_BLPFILTR OLEJU CITROEN
CITROEN JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0
Mag. główny0
00| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 76 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 77 |
| Wymiar gwintu wewnętrznego | M20 x 1,5 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 71 |
| Ciężar [kg] | 0,27 |
| uwzględnić informację serwisową |
ADL142105_BLPFILTR OLEJU FIAT
BRAVA (182) 1.4 (182.BG)
Mag. główny0
00| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 101 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 79 |
| Wymiar gwintu wewnętrznego | M20 x 1,5 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 71,3 |
| Ciężar [kg] | 0,29 |
| uwzględnić informację serwisową |
COF100107S_CHAFILTR OLEJU FIAT UNO,
Mag. główny1
0| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wymiar gwintu | M 20 x 1.5 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
| Wersja | w/ Anti-Drain valve |
| Wersja | with By-Pass valve |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1 |
| Długość opakowania [cm] | 8 |
| Szerokość opakowania [cm] | 8 |
| Wysokość opakowania [cm] | 10,6 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm] | 62 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm] | 71 |
A210008_DECFILTR OLEJU
Mag. główny0
0| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 88 |
| Wymiar gwintu | M20X1.5 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 76 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 72 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 63 |
A210008-S_DECFILTR OLEJU
A210010_DECFILTR OLEJU
Mag. główny0
0| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 103 |
| Wymiar gwintu | M20X1.5 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 76 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 72 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 63 |
A210025_DECFILTR OLEJU
A210064_DECFILTR OLEJU
31300_FEBFILTR OLEJU CITROEN FIAT PEUGEOT
W712/8
Mag. główny0
00| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 76 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 77 |
| Wymiar gwintu wewnętrznego | M20 x 1,5 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 71 |
| Ciężar [kg] | 0,34 |
32509_FEBFILTR OLEJU FIAT
Albea,Brava,Bravo I,Dispatch I,Doblo,Doblo Cargo,Expert I,Jumpy I,Lybra,Marea,Marea Weekend,Multipla,Palio,Palio Adventure,Palio Weekend,Panda I,Panda I 4x4,Panda I Van,Punto I,Punto I Cabrio,Scudo,Siena,Stilo,Stilo Multi Wagon,Stilo Van,Tempra,Tempra Wee
Mag. główny0
00| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 101 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 79 |
| Wymiar gwintu wewnętrznego | M20 x 1,5 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 71,3 |
| Ciężar [kg] | 0,350 |
F101301_KAMFILTR OLEJU FIAT UNO,
Mag. główny0
00| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| dla numeru OE | 4648378 |
| Wysokość [mm] | 101 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 77 |
| Informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
W713/16_MANFILTR OLEJU FIAT UNO,
FILTR OLEJU FIAT UNO,
Mag. główny0
00| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Rozporządzenie UE w sprawie bezpieczeństwa produktów (GPSR) | IEC 60417-6183 wymagana specjalistyczna wiedza mechaniczna |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | LS 7 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Wymiar gwintu | M20x1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
| Informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
| Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,0 |
| Średnica wewnętrzna pierścienia uszczelniającego [mm] | 62 |
| Średnica zewnętrzna pierścienia uszczelniającego [mm] | 71 |
720 806_HPFILTR OLEJU
Mag. główny0
0| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wymiar gwintu | M 20 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 77 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał obudowy | blacha stalowa |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu |