TG15C064_VALALTERNATOR
333110_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
333119_CAGŁOŻYSKO

Mag. główny0
A3070_ASPALTERNATOR AS-PL
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Wersja | TG15C012 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez depozytu |
CAL15332GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0193 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
| Producent | BMW |
CAL15357ASALTERNATOR

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0193 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Masa [g] | 7000 |
| Liczba otworów gwintowanych | 1 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Producent | BMW |
CAL15357GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0193 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Zacisk | M8 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Masa [g] | 7000 |
| Liczba otworów gwintowanych | 1 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Producent | BMW |
535020210_INASPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE (!)
1204178
Mag. główny2
00| dla numeru producenta | F-563424.XX |
| dla numeru producenta | F-580007.XX |
| Liczba rowków | 6 |
| Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 13,7 |
| Szerokość [mm] | 40,1 |
| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 53,7/17,0 |
| Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
200050_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| regenerowana część zamienna (REMAN) | |
| Część wymienna bez kaucji | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Pozycja / stopień | L 90 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Zacisk | B+ |
| Ciężar [kg] | 7,08 |
437583_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Pozycja / stopień | L 90 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Zacisk | B+ |
| Ciężar [kg] | 7 |
439567_VALALTERNATOR BMW
X5 Diesel Moteur M47T?2/M57TU
Mag. główny0
0| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Pozycja / stopień | L 90 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Zacisk | B+ |
| Ciężar [kg] | 7,12 |