ADC49225_BLPTERMOSTAT MITSUBISHI
Grandis, Lancer, Outlander 2.0 DiD
Mag. główny0
0
Temperatura otwarcia [°c] | 87 |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 |
Ciężar [kg] | 0,06 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
20SKV020_SKVTERMOSTAT, PŁYN CHŁODZĄCY
032121111AP
Mag. główny1
0
0
Temperatura otwarcia [°c] | 87 |
Rodzaj korpusu | 0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba zestyków | 2 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,68 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
104978_FEBTERMOSTAT CITROEN
EVASION nadwozie wielkopojemne (MPV) (22, U6) 2.0 1994.03->2002.07
109147_FEBTERMOSTAT VW
POLO (9N_) 1.4 16V 2001.10->2014.10
Mag. główny0
0
Temperatura otwarcia [°c] | 87 |
średnica zewnętrzna [mm] | 32 |
Ciężar [kg] | 0,48 |
Rodzaj korpusu | 0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Informacja uzupełniająca | z czujnikiem |
38708_FEBTERMOSTAT, ŚRODEK CHŁODZĄCY (!)
03G121113
Mag. główny1
0
0
Temperatura otwarcia [°c] | 87 |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 |
Ciężar [kg] | 0,06 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
uwzględnić informację serwisową |
110 351_HPTERMOSTAT VW SEAT SKODA
IBIZA, POLO, FABIA 1,4 16V,
Mag. główny0
0
0
Ogrzewanie/chłodzenie | z dwoma złączami termoprzekaźnika |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Sposób montażu | montowany wcześniej |
Temperatura otwarcia [°c] | 87 |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Informacja uzupełniająca | z pokrywą |
Informacja uzupełniająca | z termostatem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem temperatury |
819946_VALTERMOSTAT, ŚRODEK CHŁODZĄCY 133837 (!)
133837
Mag. główny1
0
0
Temperatura otwarcia [°c] | 83 |
Rodzaj korpusu | bez obudowy |
Średnica rury [mm] | 53,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |