20-73-0123_VEMCZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU BMW
Mag. główny0
0| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor | brązowy |
ADJ136601_BLPCZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU LAND ROVER
RANGE ROVER II (LP) 1994.07-> 2002.03
Mag. główny0
00| Długość [mm] | 41 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Liczba połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Ciężar [kg] | 0,034 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
SW90027_DELCZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU BMW
E28 - E36 0.3bara
1.800.071_EPSCZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU BMW
(PODW.WTYCZKA) E28 - E36 0.3bara 7.0071
Mag. główny1
00| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
12410_FAECZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU BMW
(PODW.WTYCZKA) E28 - E36 0.3bara 7.0071
Mag. główny0
00| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Liczba zestyków | 1 |
| Kolor obudowy | brązowy |
06033_FEBCZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU
E28 - E36 0.3bar Nr.oryg.12 61 1 730 160
Mag. główny1
00| Długość [mm] | 41 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Liczba połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
6ZL 006 097-001_HELCZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU
BMW, Land Rover, Mini
Mag. główny0
00| Moment dokręcenia od [Nm] | 50 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| Tolerancja [%] | 10 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Liczba zestyków | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6ZL 009 600-271_HELCZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU BMW
0.3bara
Mag. główny0
00| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Liczba zestyków | 1 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
08.42.034_TRUCZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU BMW

Mag. główny0
0B6123104_BGPCZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU
Mag. główny0
| Długość [mm] | 41 |
| Ciężar [kg] | 0,034 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Liczba zestyków | 1 |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciśnienie [bar] od | 0,20 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,50 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
314 126 1101_MEYmeyle
Mag. główny0
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | brązowy |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Liczba zestyków | 1 |
20 23 0002_SWGCZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU
Mag. główny0
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Długość [mm] | 41 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Liczba połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
400 677_HPCZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU
Mag. główny0
0| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Liczba zestyków | 1 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |