52-72-0118_VEMCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KIA
PICANTO (BA) 1.1 2004.04->
Mag. główny0
0ADG07232_BLPCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU HYUNDAI
ATOS PRIME (MX) 1999.08->

Mag. główny0
0ADG07237_BLPCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU HYUNDAI
GETZ (TB) 2002.08->
Mag. główny0
00| Liczba połączeń | 3 |
6PU 009 168-541_HELCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU HYUNDAI KIA
GETZ I 1,1I 2007-01 -> 2011-01/ I10 1.1I 2007-12 -> 2010-11 / ATOS III 1.1I 2007 -> PICANTO I/II 1.0I/1.1I 2007-02 -> 2011-01
Mag. główny0
00| Liczba zestyków | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall"a |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
75E0395-OYO_OYOCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU HYUNDAI KIA
GETZ I 1,1I 2007-01 -> 2011-01/ I10 1.1I 2007-12 -> 2010-11 / ATOS III 1.1I 2007 -> PICANTO I/II 1.0I/1.1I 2007-02 -> 2011-01


Mag. główny0
0Y6116103_BGPCZUJNIK, POZYCJA WAŁKA ROZRZĄDU
Mag. główny0
0| Długość [mm] | 60 |
| Szerokość [mm] | 51 |
| Wysokość [mm] | 25 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Liczba zestyków | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall"a |
CSN78D07ASCZUJNIK, POZYCJA WAŁKA ROZRZĄDU

Mag. główny0
| Producent | HYUNDAI |
| Producent | KIA |
SS11486_DELCZUJNIK, POZYCJA WAŁKA ROZRZĄDU

Mag. główny0
| Liczba zestyków | 3 |
87968_MEACZUJNIK, POZYCJA WAŁKA ROZRZĄDU
Mag. główny0
0| Liczba zestyków | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall"a |
| Głębokość zabudowy [mm] | 27 |
| dla numeru OE | 3935002710 |
87968E_MEACZUJNIK, POZYCJA WAŁKA ROZRZĄDU
Mag. główny0
0| Liczba zestyków | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall"a |
| Głębokość zabudowy [mm] | 27 |
| Jakość | OE EQUIVALENT |
| dla numeru OE | 3935002800 |
37-14 810 0007_MEYmeyle
Mag. główny0
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall"a |
| Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Liczba zestyków | 3 |