CAL40307ASALTERNATOR

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0175 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 57 |
| Zacisk | M8 B+ |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Masa [g] | 6800 |
| Producent | LAND ROVER |
CAL40307GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0175 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 57 |
| Zacisk | M8 B+ |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Masa [g] | 6800 |
| Producent | LAND ROVER |
DAN990_DENALTERNATOR LAND ROVER
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Nowa część bez depozytu | |
| Liczba żeber | 6 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Jakość | OE |
| Ciężar brutto [g] | 6320 |
LRA03383_LCEALTERNATOR 12V ROVER, kaucja: 24,60zł
150A, Range Rover III 3.6 TD V8 (LM), Range Rover Sport I 3.6 TD V8 (LS)
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 57 |
| Liczba żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| Zacisk | RC-BVS-LI Plug 261 |
| ID wykonania wtyczki | 0261 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 12 |
| Średnica otworu 2 [mm] | 12 |
| Ciężar netto [kg] | 5,83 |
440761_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Pozycja / stopień | R 60 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Zacisk | B+ / BVS / RC / LI |
| Ciężar [kg] | 5,97 |
592209_VALREGULATOR NAPIĘCIA

Mag. główny0
| Ciężar [kg] | 0,15 |