428932_ABSZACISK HAMULC. VW LT 28-35 75-96 PP, kaucja: 84,87zł
(ATE 57mm)

Mag. główny0
0428932_ABZZACISK HAMULC. VW LT 28-35 75-96 PP
(ATE 57mm)

Mag. główny0
024.9257-8028.5_ATEZACISK HAMULC. VW LT 28-35 75-96 PP, kaucja: 135,30zł
(ATE 57mm)
Mag. główny0
0| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy stały (2-tłoczkowy) |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Średnica tłoka [mm] | 57 |
| system hamulcowy | ATE |
| sparowany numer artykułu | 24.9257-8027.5 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 13.0441-5720.2 |
| Dostępne MAPP-Code |
3204110_DRIZACISK HAMULC. VW LT 28-35 75-96 PP, kaucja: 216,48zł
VW LT 28-35 I Bus (281-363)

Mag. główny0
0JBC1482_KAMZACISK HAMULC. VW LT 28-35 75-96 PP
Mag. główny0
00| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy) |
| system hamulcowy | ATE |
| sparowany numer artykułu | JBC1481 |
| Średnica tłoka [mm] | 57 |
BHX115_LUCZACISK HAMULC. VW LT 28-35 75-96 PP
(ATE 57mm)
Mag. główny0
00| Ograniczenia producenta | ATE |
| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy stały (2-tłoczkowy) |
| Materiał | Żeliwo |
| Średnica tłoka [mm] | 57 |
| sparowany numer artykułu | BHX114 |
131-04-378_ABAZACISK HAMULCA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| system hamulcowy | ATE |
| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy) |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Nowa część | |
| Średnica tłoka [mm] | 57 |
| sparowany numer artykułu | 131-04-377 |
| dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 20 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
45SKV442_SKVZACISK HAMULCA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy) |
| system hamulcowy | ATE |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| sparowany numer artykułu | 45SKV441 |
| Ciężar [kg] | 5,8 |
| Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 20 |
| Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 57 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |