YS-BC1290_YSPZACISK HAMULC. MITSUBISHI ASX 10- PP

Mag. główny0
0| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
| Materiał | Żeliwo szare |
| system hamulcowy | AKEBONO |
| dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 26 |
| Średnica tłoka [mm] | 57 |
730512_ABZZACISK HAMULC. MITSUBISHI ASX 10- PP
(Akebono 57mm) Citroen C4 Aircross 12- prawy przód, Peugeot 4008 12- prawy przód

Mag. główny0
024.3571-1816.5_ATEZACISK HAMULC. MITSUBISHI ASX 10- PP, kaucja: 59,04zł
Mag. główny0
0| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Średnica tłoka [mm] | 57 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
| sparowany numer artykułu | 24.3571-1815.5 |
3215620_DRIZACISK HAMULC. MITSUBISHI ASX 10- PP, kaucja: 162,36zł
CITROEN C4 AIRCROSS

Mag. główny0
0184701_FEBZACISK HAMULC. MITSUBISHI ASX 10- PP
Mag. główny0
00| sparowany numer artykułu | 184700 |
| Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 57 |
| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
| Nowa część | |
| Materiał | Żeliwo |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
BHX600E_LUCZACISK HAMULC. MITSUBISHI ASX 10- PP, kaucja: 28,29zł
(Akebono 57mm) Citroen C4 Aircross 12- prawy przód, Peugeot 4008 12- prawy przód

Mag. główny0
00| Ograniczenia producenta | AKEBONO |
| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść |
| Materiał | Żeliwo |
| Średnica tłoka [mm] | 57 |
| sparowany numer artykułu | BHX599E |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Przestrzegać danych technicznych |
45SKV822_SKVZACISK HAMULCA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
| system hamulcowy | AKEBONO |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 174 |
| niewymagany zwrot starej części | |
| sparowany numer artykułu | 45SKV821 |
| Ciężar [kg] | 3,5 |
| Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 26 |
| Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 57 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |