YS-BC1503_YSPZACISK HAMULC. FIAT DUCATO 94-02 LP (-ABS)
Mag. główny0
0
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy) |
Materiał | Żeliwo szare |
system hamulcowy | TRW |
Średnica tłoka [mm] | 45 |
Średnica tłoka 2 [mm] | 48 |
520401_ABSZACISK HAMULC. FIAT DUCATO 94-02 LP (-ABS), kaucja: 84,87zł
(LUCAS 45/48mm) FIAT DUCATO nadw. zamkn. (230L) 03/94-04/02 DUCATO (230) 03/94-04/02 DUCATO Bus (230) 03/94-04/02
Mag. główny0
0
520401_ABZZACISK HAMULC. FIAT DUCATO 94-02 LP (-ABS)
(LUCAS 45/48mm) FIAT DUCATO nadw. zamkn. (230L) 03/94-04/02 DUCATO (230) 03/94-04/02 DUCATO Bus (230) 03/94-04/02
Mag. główny0
0
0986473163_BOSZACISK HAMULC. FIAT DUCATO 94-02 LP (-ABS), kaucja: 147,60zł
CR889
Mag. główny0
0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Średnica tłoka [mm] | 45 |
Szerokość wewnętrzna [mm] | 72,5 |
system hamulcowy | Lucas |
Materiał | Żeliwo |
Typ zacisku hamulca | Zacisk pływający |
Średnica 2 [mm] | 48 |
sparowany numer artykułu | 0 986 474 163 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1 987 470 606 |
3113500_DRIZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY CITROEN, kaucja: 162,36zł
CITROEN JUMPER Bus (230P)
Mag. główny0
0
RX459803A0_FTEZACISK HAMULC. FIAT DUCATO 94-02 LP (-ABS), kaucja: 141,45zł
Mag. główny0
0
BHV142E_LUCZACISK HAMULC. FIAT DUCATO 94-02 LP (-ABS), kaucja: 170,97zł
(LUCAS 45/48mm)
Mag. główny0
0
0
Ograniczenia producenta | TRW |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy) |
Materiał | Żeliwo |
Średnica tłoka 1 [mm] | 45 |
Średnica tłoka 2 [mm] | 48 |
sparowany numer artykułu | BHV143E |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Przestrzegać danych technicznych |
45SKV941_SKVZACISK HAMULCA
Mag. główny0
0
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy) |
system hamulcowy | LUCAS |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Nowa część | |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 190 |
niewymagany zwrot starej części | |
sparowany numer artykułu | 45SKV942 |
Ciężar [kg] | 4,95 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
Średnica 1 [mm] | 45 |
Średnica 2 [mm] | 48 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |